必思 當前離線
特級會員
最主要係覺得個AF coverage太細, 唔好用, 嗰時又鐘意開大光圈,對焦後構圖又易失焦。 ... mail4kawai 發表於 2016-11-21 13:47
TOP
wingkps2 當前在線
進階會員
jeremymak 當前離線
咁多位,,,我想問下佢個軟件.Capture NX-D..點SET剩出RAW檔架? 佢JPG同RAW都同我一齊開.好麻煩. ... wingkps2 發表於 2016-11-21 13:59
硬件法師 當前離線
Banned
mail4kawai 當前離線
大公司小經理
咁 105 1.4咪好誘惑 jeremymak 發表於 2016-11-21 14:15
aichun 當前離線
長老會員
以上既野都係其次,最主要都係身痕,銀包又有錢 必思 發表於 2016-11-21 13:51
我部Nikon影到RAW都未用過呢個軟件,真失敗 必思 發表於 2016-11-21 14:16
kevinckcheung 當前離線
回覆 kevinckcheung 你想我放晒成套sony 去 wingkps2 發表於 2016-11-21 07:54