最主要係覺得個AF coverage太細, 唔好用, 嗰時又鐘意開大光圈,對焦後構圖又易失焦。 ...
mail4kawai 發表於 2016-11-21 13:47



    以上既野都係其次,最主要都係身痕,銀包又有錢

TOP

咁多位,,,我想問下佢個軟件.Capture NX-D..點SET剩出RAW檔架?
佢JPG同RAW都同我一齊開.好麻煩.

TOP

最主要係覺得個AF coverage太細, 唔好用, 嗰時又鐘意開大光圈,對焦後構圖又易失焦。 ...
mail4kawai 發表於 2016-11-21 13:47


咁 105 1.4咪好誘惑

TOP

咁多位,,,我想問下佢個軟件.Capture NX-D..點SET剩出RAW檔架?
佢JPG同RAW都同我一齊開.好麻煩. ...
wingkps2 發表於 2016-11-21 13:59



    我部Nikon影到RAW都未用過呢個軟件,真失敗

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 235# 硬件法師


  我唯有係咁做喇.

TOP

咁 105 1.4咪好誘惑
jeremymak 發表於 2016-11-21 14:15

興趣=0

TOP

以上既野都係其次,最主要都係身痕,銀包又有錢
必思 發表於 2016-11-21 13:51


你講中晒師兄們既心聲

TOP

我部Nikon影到RAW都未用過呢個軟件,真失敗
必思 發表於 2016-11-21 14:16


你又跌入泥坑

TOP

回覆  kevinckcheung


    你想我放晒成套sony 去
wingkps2 發表於 2016-11-21 07:54



    何解...?

TOP