冇唸d500?
jeremymak 發表於 2016-11-21 09:45

吓,D500好近期喎,一早放哂啲N記玩具啦

TOP

有經驗好玩d
jeremymak 發表於 2016-11-21 09:44



    Wing Sir話自己係新手,可能要搵個老手配合擺pose

TOP

吓,D500好近期喎,一早放哂啲N記玩具啦
mail4kawai 發表於 2016-11-21 09:49



   可以再買番,Nikon仲未執

TOP

吓,D500好近期喎,一早放哂啲N記玩具啦
mail4kawai 發表於 2016-11-21 09:49



    都係主打om?

TOP

回覆 208# 必思


   我口味不嬲都係咁

TOP

回覆  aichun


  邊夠你有本錢啊。
wingkps2 發表於 2016-11-21 08:44


昨晚已敗入玩具 已乾塘

TOP

Wing Sir D口味轉咗
必思 發表於 2016-11-21 09:42



    人大左始終都會變

TOP

Wing Sir話自己係新手,可能要搵個老手配合擺pose
必思 發表於 2016-11-21 09:52


我怕wing sir應付唔黎

TOP

回覆 216# aichun


喂...快D俾人睇買左咩.

TOP

我怕wing sir應付唔黎
aichun 發表於 2016-11-21 10:23



    Lol

TOP