回覆 210# NPNT


    吓...人矛事呀嘛..失去左D咩?

TOP

去德國小心d,好多難民.... 我個仔尋日俾人搶刧
NPNT 發表於 2016-10-11 11:11



    偷心定劫色?

TOP

錢無左,人皮外傷 ...

TOP

近期去歐洲都係小心d好
北極光 去加拿大都有得睇啦

TOP

回覆 213# NPNT


    咁都好彩..係錢冇左啫..男子漢.小小傷當磨練

TOP