karon898 當前離線
初級會員
TOP
jeffryho 當前離線
進階會員
我一係唔飲,一飲就要飲新鮮奶 aichun 發表於 2017-8-22 19:51
no~其實只要配支好鏡,細都可以好掂架 例如gf9+20 .17, 25 1.4, 42.5 1.7, 看似玩具組合,影完過相再執下 ... killuakam 發表於 2017-8-22 20:40
GF9 旅行隨便拍合用嗎 要不要配什麼鏡頭比較適合影風景和人物? karon898 發表於 2017-8-22 21:37
必思 當前離線
特級會員
其實真係差不多 jeffryho 發表於 2017-8-22 21:38
我係小魚兒 當前離線
❤二人幾千もの夢を語り合ったね ...
Moderator
killuakam 當前離線
Banned
仲有幾千蚊既頂級鏡皇,1235. 唔怕換鏡一定要玩定焦。 killuakam 發表於 2017-8-22 21:59