5系6系 通常仲要配合有ㄧ定高快門速度,先可達到呢個片幅數。

TOP

回覆 185# marcochl

大陸有個巴打用拆bios電解決左過熱問題
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回覆 192# ten123456789

我自己推測既方向係:
1. CMOS / CPU / 底板果邊既熱量其實冇失控既
2. 係因為有電 / 卡 同埋display lcd module 持續工作積熱
3. Canon 知有呢D 問題, 又冇諗過用real-time 數字dynamic 處理, 結果就一刀切整個CD 時間
(有人提過如果唔係自動熄機的話個CD 時間係短好多)

所以如果上面既野係真既話, 要解決既方法其實好簡單, 就係上外錄+開放USB C Storage+直倒

至於點解咁蠢set 死CD 時間?  Canon 作為一間日本公司, 咁冇彈性既安排我一點都不覺驚訝

TOP

回覆 193# marcochl

而家真係想早D知Canon 佢個新Firmware 會改成點, 個人覺得只要個cool down time 短D就ok

TOP

回覆 193# marcochl

死保C系列

依家班友估計係有溫度同時間制兩個限制
高過某個溫度就開始計時
過熱之後就要keep住低過某個溫度先開始回氣

EOSHD個test就用canon個API整左個app
影8K升到60幾度跟住話過熱 幾分鐘後降到40幾度都係唔會回氣

TOP

本帖最後由 marcochl 於 2020-8-20 17:14 編輯

回覆 194# ~chimagun~

按道理佢應該要take real time 溫度去決定可以錄幾多既

TOP

回覆 195# ten123456789

我相信呢部機最佳使用地係冰島、西伯利亞、北歐四國同阿拉斯加

TOP

回覆 196# marcochl

有個巴打發現佢係過熱之前斷電就唔會有長時間嘅cooldown

雖然我覺得keep住錄都係30幾分鐘 但回氣應該快左
睇今次Canon會唔會跪

TOP

仲想轉會試下奸狼,都係等下有咩進展先,因為聽聞就算錄4k一樣會很快overheat

TOP

回覆 199# fkjohnny

官網有寫相關拍片限制,比你參考一下,4K 30P 無裁切 不受熱力限制。
https://hk.canon/zh_HK/consumer/ ... ry=mirrorless-eos-r

TOP