提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

so so overpriced, it's crazy
pc1668 發表於 2018-6-22 17:30



   點勁都好,始終都係一吋機仔,買唔落手

TOP

本帖最後由 pc1668 於 2018-6-22 19:10 編輯
點勁都好,始終都係一吋機仔,買唔落手
aichun 發表於 2018-6-22 18:33


Right, that's the point!  1" sensor selling at such a high price, not my cup of tea.

ps.  for 1" sensor, it seems panasonic is more reasonable

TOP

如果Nikon出部1 吋賣E個價應該冇咩人投訴....

TOP

如果Nikon出部1 吋賣E個價應該冇咩人投訴....
calvin83 發表於 2018-6-22 22:05



    DL系列no more

TOP

如果Nikon出部1 吋賣E個價應該冇咩人投訴....
calvin83 發表於 2018-6-22 22:05


DL系列no more
必思 發表於 2018-6-22 22:28


還我nikon 1

TOP

我琴日喺 Sony Store 訂左, 有多一粒電同差機送

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我琴日喺 Sony Store 訂左, 有多一粒電同差機送
wingsit 發表於 2018-6-22 22:56



    恭喜

TOP