個人經驗,光線充足的話,D片係手機睇,相機同機仔分別不大,大mon就有明顯分別,低光環境下,相機+大光圈鏡頭(f/1.2)可以話碾壓機仔。

TOP

本帖最後由 vacuum.tube 於 2026-6-13 09:46 編輯

以前我都係大機堅持者,但近呢二年出嘅手持式機仔所用的演算法對應真實環境光,真係表現得非常好!例如 Insta360 AP2, 就算用50吋電視睇都好幼細,黑位真係無乜noise!
正如師兄講,最大缺點就係焦距問題。
但前日開始...Insta360推出Luna Ultra當天,我已經決定買入這部“玩具”了!
我會買日色,所以等白色一出就入手。
百貨對百客,各取所需,我以前去旅行必定帶埋部無反加二支鏡,但自從上次去日本無帶相機已經覺得帶大機係一種負擔,所以早前已將部無反賣出,等的就是今次呢部 luna ultra!

TOP

原本我都諗緊買部松下 S9+40F2,但係,而家改變主意,會去買部 luna ultra,已經足夠行山同旅行用!

TOP

本帖最後由 s84292 於 2026-6-17 15:15 編輯
個人經驗,光線充足的話,D片係手機睇,相機同機仔分別不大,大mon就有明顯分別,低光環境下,相機+大光圈 ...
AltezzaXP 發表於 2026-6-12 11:12


我岩岩去完北京帶左支28-45 F1.8在早上2-3點拍片, 冇錯大光圈係夜晚拍出黎係好靚
但現實係因為景深太淺,我要拍類似VLOG有主持人同又要後面個景清楚
好多場合都要縮返去3.5以上,唔係成個背景都變成散景
當我A1 II+28-45為了景深要收細光圈到5.6時,
反而出的質素開始不及我另外帶的Insta360 GO Ultra的表現,因為可以KEEP住最大F2.85光圈

TOP

原本我都諗緊買部松下 S9+40F2,但係,而家改變主意,會去買部 luna ultra,已經足夠行山同旅行用! ...
blkbd5 發表於 2026-6-16 12:35


行山同旅行買部luna ultra其實真係好夠

除非你真係要同女朋友或老婆拍好多人像相,
我建議你買返部SONY 然後配35-150 F2-2.8 或者50-150 F2

TOP

可以申延高角度接近航拍效果

TOP

機仔既優點係handy、攞出行方便、可高炒拍片及戴上身/單車拍片,但影相就輸無反或單反好多條街,係暗或夜晚尤其差異大。

兩者無衝突,認真影相拍片既可兩部都帶哂

TOP

本帖最後由 vacuum.tube 於 2026-6-19 19:15 編輯

回覆 17# antonyhk
師兄...如果你認真睇過 LU 影夜景相,咁我相信你會改觀。
利申 我用過 Zf 影夜景,堅正。

TOP

本帖最後由 vacuum.tube 於 2026-6-19 11:28 編輯

LU 大陸賣人仔3999 重可以退稅9%,香港賣5599...想點!
重點係部機完完全全無分別!

TOP

本帖最後由 manman1998 於 2026-6-19 22:50 編輯

唔熟D形号,睇过几条旅游视频用?360及360Luna UⅠtra拍的
色彩相当好
後者好似有拉架嘜頭

TOP