學 Wing sir 換R4了
mail4kawai 發表於 2019-10-20 20:02



   你地兩個有錢佬丫

TOP

e輯最正,我都硬了
wingkps2 發表於 2019-10-20 20:39



    你又拳頭硬晒想打富士山?

TOP

Wing sir係大家既好榜樣
必思 發表於 2019-10-20 20:27



    我都想學wing sir話買就買,可惜做唔到

TOP

突然而來的一天假期, 剛好美美妹子有空, 就用快將出掉的 A7R3 拍了小半天.
因貪方便所以只用一支2470加全程 ...
mail4kawai 發表於 2019-10-20 18:27


富士山果然熟手技工,拍女女係有一手

TOP



坐等R4開山作。

TOP

坐等R4開山作。
calvin83 發表於 2019-10-20 21:35



    使唔使半價排

TOP

回復 16 #aichun

你多事。  

TOP

使唔使半價排
aichun 發表於 2019-10-20 21:38

R3 我都用左兩年,R4應該都咁上下先換啦

TOP

坐等R4開山作。
calvin83 發表於 2019-10-20 21:35

下星期會帶佢連兩支未用過嘅鏡去影返場  

TOP

回復 19 #mail4kawai

坐等鏡頭開光作。

TOP