ayacalip 當前離線
進階會員
唔使好似 富士咁用鏡頭蓋 coffeelam 發表於 2019-2-25 20:19
TOP
coffeelam 當前離線
我覺得富士X100鏡頭蓋好靚wo,只係容易loss X100F的下一代都唔知幾時出 ... ayacalip 發表於 2019-2-26 08:58
RJJ~ 當前離線
中級會員
lv123 當前離線
我係小魚兒 當前離線
❤二人幾千もの夢を語り合ったね ...
Moderator
不過現在手機咁方便,價錢可幾買部華為了。反而理光做好賓得仲好啦。 lv123 發表於 2019-2-27 09:19
P14 當前離線
Banned
XexeX 當前離線
lkca 當前離線
inzite 當前離線