尾二、三個小妹妹張臉都係白紙一張, 佢係咪真係查好厚粉呀?
eddychoy04 發表於 2017-8-19 22:51



    有血色返啦=] 有冇好D?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

有血色返啦=] 有冇好D?
我係小魚兒 發表於 2017-8-19 22:54

好D啦。

TOP

本帖最後由 我係小魚兒 於 2017-8-19 23:03 編輯
呢set 野要幾萬?好似唔多似啵
killuakam 發表於 2017-8-19 22:54



    都未買晒....GH5 都萬幾, GF9 都幾千, 仲有7.5, 15, 42.5, 45-175
仲有幾張全球最快SD卡, 幾粒後備電, SONY袋, SONY讀卡器, 咪袋, 收音咪
副廠充電, micro sd, sony聽筒, 轉插等
可能仲要買多幾樣...總知未完-3-
但應承左要找數MA><

好D啦。
eddychoy04 發表於 2017-8-19 22:57



    咁就好啦, 多謝師兄

TOP

呢set 野要幾萬?好似唔多似啵
killuakam 發表於 2017-8-19 22:54

兩机四鏡, 咪, 燈, 咭,應最小三萬幾。

TOP

板主請勿介意, D色水好似有問題,個個麻豆都好似僵屍咁嘅?
eddychoy04 發表於 2017-8-19 22:35



    基本上佢唔調可能會比較好

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原來上面d 菜鐘都係,我誤會左上年買
killuakam 發表於 2017-8-19 23:03



    果D係上年GA....菜唔關事的

TOP

基本上佢唔調可能會比較好
必思 發表於 2017-8-19 23:03



    咁姐係要冷定暖...><...
冷D就偏白, 岩女女要求, 要暖就岩師兄們喜愛

TOP

咁姐係要冷定暖...>
我係小魚兒 發表於 2017-8-19 23:04

女女鐘意呃自己............夠白。

TOP