eric_explorer 當前離線
中級會員
其實練習多D, 熟習部機就最緊要, 無咩新唔新手. 腳架仔我淘寶隻八爪魚算 ... ichigo1000 發表於 2017-5-25 17:19
TOP
必思 當前離線
特級會員
其實影初生小朋友用呢類DC係最簡單方便,部機輕便可長期跟身, 又唔駛怕唔夠景深,用auto mode已經可以影 ... 必思 發表於 2017-5-25 17:40
killuakam 當前離線
Banned
xboypan 當前離線
初級會員
成日話忌閃光燈,咁d bb 海布寫真唔使影了。閃光燈並不是洪水猛獸,唔應該背負住呢個萬惡罪名。打bounce 其 ... killuakam 發表於 2017-5-25 18:31
唔討論閃燈先 回樓主, P7100 光圈最大得2.8 我會用M MODE, 2.8f 唔zoom 快門用1/200左右 ISO 睇情況自己SE ... xboypan 發表於 2017-5-25 19:21