其實練習多D, 熟習部機就最緊要, 無咩新唔新手.
腳架仔我淘寶隻八爪魚算

...
ichigo1000 發表於 2017-5-25 17:19


   
去睇睇先,唔該曬

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone

TOP

其實影初生小朋友用呢類DC係最簡單方便,部機輕便可長期跟身,
又唔駛怕唔夠景深,用auto mode已經可以影到好好

TOP

其實影初生小朋友用呢類DC係最簡單方便,部機輕便可長期跟身,
又唔駛怕唔夠景深,用auto mode已經可以影 ...
必思 發表於 2017-5-25 17:40


   
好的,拎返岀嚟玩下先,睇下粒電仲襟唔襟

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

影bb 唔洗用腳架...

TOP

回覆 14# killuakam


    你同影友講當然明啦
同人地父母講0.1% 危險唔係危險呀

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

成日話忌閃光燈,咁d bb 海布寫真唔使影了。閃光燈並不是洪水猛獸,唔應該背負住呢個萬惡罪名。打bounce 其 ...
killuakam 發表於 2017-5-25 18:31


戴眼罩唔怕強光

TOP

唔討論閃燈先
回樓主,
P7100 光圈最大得2.8
我會用M MODE, 2.8f 唔zoom
快門用1/200左右
ISO 睇情況自己SET

DC F2.8  景深唔會太勁
但BB 手仔腳仔郁得快,快門要高D

TOP

唔討論閃燈先
回樓主,
P7100 光圈最大得2.8
我會用M MODE, 2.8f 唔zoom
快門用1/200左右
ISO 睇情況自己SE ...
xboypan 發表於 2017-5-25 19:21


   
Thanks, 會試下,多謝各位tips

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone

TOP