我冇話過我有買
必思 發表於 2017-4-28 07:56


問完又唔買……運吉

TOP

肯整 人工貴D

TOP

幾千蚊買得水貨,基本上都唔預會整,因為整都唔會平,其實水/行個差價,可以視為買一年保險,值唔值就個人決定喇,行貨過咗保要整都係唔平,因為通常都係成個module換。

So far買過DC水貨,用到俾咗人都未壞

TOP

回覆  MokonaModoki

買左問過信興話會整,價錢同過保一樣貴一倍,粗用左成年未壞過,我上崇光想出行個sal ...
mokngaihong 發表於 2017-4-27 20:06

謝謝,打上去問過,行貨先收400,零件另計;水貨先收600,零件比行貨貴50%

TOP

好多年前買過部行貨Panasonic dv攝錄機,$8xxx,當年好貴,一年保,機身和mon是摺合式的,第十三個月過咗保養就出事了。開機打開個mon到30度就睇到影像,開到90度拍攝位就冇影像,冇得錄影。
上去維修收了$200check機費,$600換零件費。我一睇都知係入面條線鬆咗,接緊番就用得,咁都收我部機1/10價錢,咁鬼貴。我平時冇跌過又用得好小心,祇影咗好少嘢(12餅60分鐘dv帶),又剛過保養,入面條線鬆都唔係人為,咪同佢理論;結果話冇得減,我因為急著用機都無奈要照俾錢。
最衰係之後在網上睇到,原來好多同型號的用家,喺過保後差不多時間都有同樣問題,即係話個Panasonic用料問題。
所以以後都唔會再用Panasonic嘢,更加唔會考慮P記水貨。

TOP

回覆 14# MokonaModoki

Panasonic  自已的sales  聽到行賣5600,水賣4000 都叫我買水,我欣賞佢老實,除左跌MIJ 好少第一年壞,我梗係聽話,哩部機長zoom 畫質一般,熄左Mon 係hall 偷拍細路表演係幾好用

TOP

回覆  MokonaModoki

Panasonic  自已的sales  聽到行賣5600,水賣4000 都叫我買水,我欣賞佢老實,除左跌M ...
mokngaihong 發表於 2017-4-30 13:36

Panasonic冇乜佣比sales嫁
賣唔賣到佢地都冇所謂

TOP

本帖最後由 T_TLun 於 2017-5-2 00:39 編輯

回覆 17# sigma

傳聞水行都係佢地自已做返 ,再講呢間代理唔多想做相機乜鏡乜配件都成日斷貨

TOP

原裝電都唔係成日有貨

TOP

回覆  sigma

傳聞水行都係佢地自已做返 ,再講呢間代理唔多想做相機乜鏡乜配件都成日斷貨 ...
T_TLun 發表於 2017-5-2 00:38


根本信興就完全冇心做
入去百記凶澤Panasonic電視擺邊? 你唔問sales隨時搵唔到

TOP