本帖最後由 eriklai 於 2017-1-7 15:44 編輯
回覆 13# PC147
你估 Kodak 當年想停... 問題係根本唔夠富士打,
再加上係數碼果邊贏開頭但守唔到尾, 公司都要分拆, 仲有力去挽乎?
家陣個勢... 睇得都叫準, 因為富士都幾近唔玩民用市場咁滯 (instax 同
醫用嘅例外), 其他古早出菲林嘅牌子死嘅死謝嘅謝, Kodak 睇住個位話
會再出 EKTACHROME 都叫做 "投機性" 嘅味道比較重啦~~~~
不過... 就如你講嘅... 曲高和寡係一個問題... 時候到, 沖印店門市又會出
現好多以前成日出現嘅場面... "點解 D 相會咁o架, 我影果陣都唔係咁,
你間舖沖壞我捲菲林" ~~~~ |