好事, 但成本勁貴...玩唔起...

TOP

本帖最後由 Monet90 於 2017-1-7 11:33 編輯
老實講...
重出江湖好似係件好事, 但係相關嘅 "支援/後勤" 仲係唔係度嘅同時,
個 "運作成本" 仲真係適合一 ...
eriklai 發表於 2017-1-6 23:49


我覺得菲林會興返, 最近去曬相, 個曬相佬同我吹水, 講依家多左人影返菲林, 就好似唱片一樣, 但多過玩數碼就一定唔會

TOP

唔興得幾多 只會曲高和寡
影菲林太多因素影響啦  菲林本身,沖片,晒相,scan 好多都自己控制唔到
仲未計成本 一筒slide 連沖加scan 都無成舊水

唔應該停個陣就停  宜家又先黎翻生 timing 完全錯晒 柯達真係唔多識做生意

TOP

老實講...
燈箱同 loupe 或更高級嘅 slide 機

eriklai 發表於 2017-1-6 23:49



    仲係屋企
部cheap cheap projector 都好似未真正開過

TOP

回覆 12# Monet90

個 "運作成本" 對用家來講會係個好大問題,
而一向影開數碼嘅走去影菲林所面對嘅 "適應期" 亦會係另一個問題!

而對沖印業者來講... 老實一句... 多多益善啦,
唔係個個都有 Scanner 可以 scan 底片/正片, 亦唔係個個都會 set 好套
數碼機去翻拍底片... 結果就係要曬相... 邊個得益最多?? 所以就一定唱好
啦, 唔通仲靠影証件相果 D 去維皮咩~~~
(家陣新入行都好少用全新射印機系統而係用二手機, 而 C-41 沖片機家陣
仲有幾多部真係叫夠件做唔怕空機行一日以上或甚至幾日先開機一次? )

PS: 個人做過相關行業近十年... 睇盡個市場變化矣!

TOP

本帖最後由 eriklai 於 2017-1-7 15:44 編輯

回覆 13# PC147

你估 Kodak 當年想停... 問題係根本唔夠富士打,
再加上係數碼果邊贏開頭但守唔到尾, 公司都要分拆, 仲有力去挽乎?

家陣個勢... 睇得都叫準, 因為富士都幾近唔玩民用市場咁滯 (instax 同
醫用嘅例外), 其他古早出菲林嘅牌子死嘅死謝嘅謝, Kodak 睇住個位話
會再出 EKTACHROME 都叫做 "投機性" 嘅味道比較重啦~~~~
   
不過... 就如你講嘅... 曲高和寡係一個問題... 時候到, 沖印店門市又會出
現好多以前成日出現嘅場面... "點解 D 相會咁o架, 我影果陣都唔係咁,
你間舖沖壞我捲菲林" ~~~~

TOP

回覆 14# PC147

幻燈機我就無... 因為無地方可以"投"...
不過當代高階 Flim Scanner 就有部擺係衣櫃頂~~~~

TOP

我仲有部儍瓜菲林機,到時可以試下。

TOP

Ektachrome 返出個原因,係電影工業個邊有需求,既然有生產,順便做返民用菲林。情況有D似美軍軍服物資一類,生產多出來的surplus,走入民間市場。

TOP