calvin83 當前離線
鏡頭玩家
長老會員
為左影夜景..... 其實搵枝細size八爪魚腳架 + 小DC已經夠用了吧, 做乜要單反? raisin 發表於 2015-11-30 09:41
TOP
raisin 當前離線
特級會員
咁你又拿晒full gear影夜景. calvin83 發表於 30-11-2015 09:52
harryytm 當前離線
喜愛捕捉街頭瞬間時刻嘅香港人 ...
killuakam 當前離線
Banned
ntamio 當前離線
中級會員
有反mon既1"機啦,稍有要求又唔高根本唔使單反無反。 時代已經變了,低budget單反對比無反冇咩優勢(不外乎 ... killuakam 發表於 2015-11-30 13:25
所以叫佢買反mon 1吋機, GR/LX100只係補充翻低價組合計(畫質+輕巧)無對手 killuakam 發表於 2015-11-30 15:54
咁來來去去都係Canon G3x, G7x/Sony RX100 III, 不過唔用閃/反Mon而12MP夠用的話LX100直係沒咩對手. ... calvin83 發表於 30-11-2015 16:01
tolo2036 當前離線
進階會員
除非要事後zoom (crop相) 或 晒大相... 如果唔係12MP乜都夠啦 影夜景不用閃吧, 夜景人像就... ... raisin 發表於 2015-11-30 18:27