為左影夜景.....
其實搵枝細size八爪魚腳架 + 小DC已經夠用了吧, 做乜要單反?
raisin 發表於 2015-11-30 09:41

咁你又拿晒full gear影夜景.

TOP

本帖最後由 raisin 於 2015-11-30 10:07 編輯
咁你又拿晒full gear影夜景.
calvin83 發表於 30-11-2015 09:52


樓主既情況:
1. 平時不會影相
2. 只是間中去旅行會用到相機
3. 要求: 較輕較細, 簡單易用, 及影到夜影

咁都要用到單反?

TOP

本帖最後由 harryytm 於 2015-11-30 10:07 編輯

100D+40mm stm
最輕最細單反

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

XM1 / XA2 加支KIT就OK

TOP

有反mon既1"機啦,稍有要求又唔高根本唔使單反無反。

時代已經變了,低budget單反對比無反冇咩優勢(不外乎 ...
killuakam 發表於 2015-11-30 13:25

GR/LX100<=一個沒光學Zoom/防震, 一個沒內閃. 旅行用接受到就可以考慮.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 calvin83 於 2015-11-30 16:08 編輯
所以叫佢買反mon 1吋機,
GR/LX100只係補充翻低價組合計(畫質+輕巧)無對手
killuakam 發表於 2015-11-30 15:54

咁來來去去都係Canon G3x, G7x/Sony RX100 III, 不過唔用閃/反Mon而12MP夠用的話LX100直係沒咩對手.

TOP

咁來來去去都係Canon G3x, G7x/Sony RX100 III, 不過唔用閃/反Mon而12MP夠用的話LX100直係沒咩對手.  ...
calvin83 發表於 30-11-2015 16:01


除非要事後zoom (crop相) 或 晒大相... 如果唔係12MP乜都夠啦
影夜景不用閃吧, 夜景人像就...

TOP

除非要事後zoom (crop相) 或 晒大相... 如果唔係12MP乜都夠啦
影夜景不用閃吧, 夜景人像就... ...
raisin 發表於 2015-11-30 18:27



    但係轉一張24M 相和一張12M 相出來的jpg就咁睇都好唔同la.

TOP