P記的ZS10似乎都幾好

TOP

P記的ZS10似乎都幾好
firex 發表於 2011-4-21 01:18

ZS10唔係唔好, 但賣到$3680就有其他選擇了

TOP

其實有無考慮過sony部9V, 一様有GPS, 但個一掃全景係4千幾萬象素及204度, 非一般質素, 我等緊佢出 ...
cello13814 發表於 2011-4-20 08:01



    唔會考慮啦
1黎4千幾萬影出黎  除左檔案大之外 無咩實際作用
2黎 我唔係為左GPS而買F550EXR
3黎 本身用落部F100FD 幾好

TOP

F100fd 係 SuperCCD HR, F550EXR 係 "BSI CMOS + EXR"

高 ISO (>=1600) 時 F550EXR 會好 d.  但係低 ISO (<=400) 應該 F100fd 比較 sharp.  色彩.... 我比較信 CCD.

TOP

回復 14# henrywho

F100FD 係iso100 真係一部好sharp的相機, 我以前都唔知, 最近使左2萬幾蚊試左幾部DC, M4/3 甚至 入門1.6 crop DSLR, 竟然要上到 DSLR+定焦鏡先可以明顯 sharp過 F100FD iso 100 @ F4
當然, F100FD 有廣角變形, 高iso多noise 等等問題 果D新機係有進步, 但係講sharp 1/1.6 superCCD 真係好勁
所以 F100FD 用家買新機要有心理準備, 買部CMOS 新機未必一定會見到明顯進步, 甚至倒退都唔出奇

出張 F100FD 1:1 crop @iso100 F4
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

Nikon, Ricoh 同 Canon 仲係用緊 10MP 同 12MP 既 BSI CMOS sensor, 大家都估到點解啦.

BSI CMOS 真係幾濛吓, 新型 14MP 同 16MP model 重勁(鬆).  d 人個個都話唔好 "聞"相, 但係如果新買一部 16MP, ISO 100 縮完做 6MP 都仲濛過幾年前既  F31d, 又何苦出咁高 MP 呢.....

TOP

回復 12# cello13814

日本的550反而比TZ20(ZS10)賣得貴 小小

TOP

說話講番轉頭, 如果 F31 6MF 插值升到到16MP , 又唔知乜效果 ?
我無F31 , 都係估估下...

Nikon, Ricoh 同 Canon 仲係用緊 10MP 同 12MP 既 BSI CMOS sensor, 大家都估到點解啦.

BSI CMOS 真係幾濛 ...
henrywho 發表於 2011-4-22 13:26

TOP

本帖最後由 henrywho 於 2011-4-23 01:42 編輯
說話講番轉頭, 如果 F31 6MF 插值升到到16MP , 又唔知乜效果 ?
我無F31 , 都係估估下...
citysoho 發表於 2011-4-23 00:17


Resized using some F30/F31fd from web:



More in http://hotfile.com/dl/115446691/171fc3e/6MP_upsized.zip.html

TOP

本帖最後由 citysoho 於 2011-4-23 20:55 編輯

f100 我借朋友,都用過一,兩次, 都幾好feel , 之前自己用緊 f60
之後自己就買左部f200 , 用咗好耐 , 都好滿意 .
我都係追新既人, 只不過無理由, d 機仔用一年又送俾人.
我自己玩就覺得每次轉新機都好滿意 , 相又靚d,色又靚d,新功能又過癮 , 又係 fuji fans
正所謂千幾2千, 想識上太空咩,最多咪識飛 (gps算唔算識上太空 )
申報一下,我當然係 新買左部 普通 f550 DC 既 fuji fans 啦


最好電話,就係長者電話,話音清晰,備用長 ?
而我用部電話,有得發信息,有得上網,有影相,有得打機,仲有gps,有地圖 ...
以前就叫智能電話,依家通街都係...只叫普通電話

都唔明點解成日都有人話 普通dc , 一定無 長者dc 好...

己經上左市1個月
不過無咩見師兄討論過
google完都係得好少review

本身用緊f100fd
考慮緊

有冇師兄有revi ...
fanhk88 發表於 2011-4-18 18:44
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP