本帖最後由 citysoho 於 2011-4-23 20:55 編輯
f100 我借朋友,都用過一,兩次, 都幾好feel , 之前自己用緊 f60
之後自己就買左部f200 , 用咗好耐 , 都好滿意 .
我都係追新既人, 只不過無理由, d 機仔用一年又送俾人.
我自己玩就覺得每次轉新機都好滿意 , 相又靚d,色又靚d,新功能又過癮 , 又係 fuji fans
正所謂千幾2千, 想識上太空咩,最多咪識飛 (gps算唔算識上太空 )
申報一下,我當然係 新買左部 普通 f550 DC 既 fuji fans 啦
最好電話,就係長者電話,話音清晰,備用長 ?
而我用部電話,有得發信息,有得上網,有影相,有得打機,仲有gps,有地圖 ...
以前就叫智能電話,依家通街都係...只叫普通電話
都唔明點解成日都有人話 普通dc , 一定無 長者dc 好...
己經上左市1個月
不過無咩見師兄討論過
google完都係得好少review
本身用緊f100fd
考慮緊
有冇師兄有revi ...
fanhk88 發表於 2011-4-18 18:44  |