Athlon神64 當前離線
進階會員
我推介你儲多d錢先 nikon 16-85mm Sigma 17-50mm neneaee 發表於 2011-4-14 18:22
TOP
neneaee 當前離線
I'm always close to you
Banned
實頭 當前離線
sigma 17-70mm f2.8-4 其實ok~當佢係F.4 咁用 gn00235434 發表於 2011-4-15 09:07
睇好多COMMENT都話最後都要升級,想買枝好少少既 (我未用過18-105KIT) 3R1C 發表於 2011-4-14 17:45
白白 當前離線
特級會員
3R1C 當前離線
中級會員
cat5354 當前離線