我推介你儲多d錢先
nikon 16-85mm
Sigma 17-50mm
neneaee 發表於 2011-4-14 18:22

呢兩支再上就........xd

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

sigma 17-70mm f2.8-4

其實ok~當佢係F.4 咁用
gn00235434 發表於 2011-4-15 09:07



    本身18-105都有一定水準, 又有VR. 去17-70提升唔大囉.
反而sigma 支17-50 就真係正.

TOP

睇好多COMMENT都話最後都要升級,想買枝好少少既
(我未用過18-105KIT)
3R1C 發表於 2011-4-14 17:45

18-105 除左可能會輸比18-70之後, kit鏡黎講已經算超強.

TOP

回復 14# 實頭


1870 有咁多ED 冇得比xd 係冇VR 姐

TOP

最後買左SIGMA 1770 2.8-4,成像比天涯好好多,但由於技術未到家,唔敢上圖

TOP

16-85我用緊逺近都得

TOP