lv123 當前離線
進階會員
TOP
迷 當前離線
好多M42鏡都係寶藏(你識貨的話),除了大姑媽, 東蔡/富士龍EBC/Meyer/士拉打都值得一試~~ ... kalok.wong 發表於 2011-2-5 23:45
manman1998 當前在線
特級會員
冷暖色彩同唔同顏色鍍膜,本身就係強特色舊鏡特點之一 SMC 55和28 manman1998 發表於 2011-2-6 13:08
calvin83 當前離線
鏡頭玩家
長老會員
唔同年代流行唔同頻色鍍膜。 最初是藍色單膜,之後60~70 年代琥珀黃,後來圖麗就出紫紅色,之後大部 ... lv123 發表於 2011-2-6 13:22
夾培仔 當前離線
中級會員
唔好意思,我係新手 手動定自動對焦?? 點知對唔對得準.. 夾培仔 發表於 2011-2-6 20:22