仲有影雪雞、kiro enna 等以前大家同mount ﹐結果比做工,現在自己比自己。

TOP

好多M42鏡都係寶藏(你識貨的話),除了大姑媽, 東蔡/富士龍EBC/Meyer/士拉打都值得一試~~ ...
kalok.wong 發表於 2011-2-5 23:45


士拉打 我最想試~ 可借少m42 mount~
買dkl轉來轉去太麻煩 ~ 一陣無 無退遠玩自己

大姑媽變黃問題~ 有人話白平衡修正都ok

TOP

本帖最後由 manman1998 於 2011-2-6 13:12 編輯

冷暖色彩同唔同顏色鍍膜,本身就係強特色舊鏡特點之一

SMC 55和28
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

冷暖色彩同唔同顏色鍍膜,本身就係強特色舊鏡特點之一

SMC 55和28
manman1998 發表於 2011-2-6 13:08



    唔同年代流行唔同頻色鍍膜。
最初是藍色單膜,之後60~70 年代琥珀黃,後來圖麗就出紫紅色,之後大部份都紫紅色﹐現在紫紅色加綠,現在樓碼主要是翠綠。間中琥珀黃。

TOP

本帖最後由 manman1998 於 2011-2-6 13:30 編輯

若勁殘舊果D點止發黃,發霉霧化添

TOP

唔同年代流行唔同頻色鍍膜。
最初是藍色單膜,之後60~70 年代琥珀黃,後來圖麗就出紫紅色,之後大部 ...
lv123 發表於 2011-2-6 13:22

早期的藍色,琥珀黃都係單層鍍膜。後期的都係多層鍍膜。翠綠的多數係Wideband Coating,國內生產的filter 多數都用佢。

TOP

咁舊PENTAX 是否最有德味鏡頭? D 人話MINOLTA 友成日意淫LEICA 。而D 話MINOLTA D 色比較誇,女?

TOP

唔好意思,我係新手
手動定自動對焦??
點知對唔對得準..

TOP

唔好意思,我係新手
手動定自動對焦??
點知對唔對得準..
夾培仔 發表於 2011-2-6 20:22



    大姑奶/媽?手動對隻。點知對唔對得準?
以前手動机會有個裂像對焦屏,上下裂像對正就得。測距儀相机就黃區兩個影重喋。如果DSLR 就清楚就得。

TOP

好似好難玩,但係D相出黎真係得:)

TOP