irvingtin 當前離線
進階會員
原帖由 lihoma 於 2009-3-1 13:35 發表 連配件, 鏡頭, 2 手都少選擇
TOP
lihoma 當前離線
巾幗英雄
中級會員
rickee 當前離線
。貓巴士同學。
特級會員
原帖由 lihoma 於 2009-3-1 13:43 發表 同 3 星合作, 希望佢多點人用
原帖由 rickee 於 2009-3-1 13:55 發表 咪玩啦…三星自己都摺摺地啦(DSLR條line)
原帖由 lihoma 於 2009-3-1 13:59 發表 咁買左 gx-20 連鏡咪遲下要轉晒玩 pentax lens / 配件
原帖由 lihoma 於 2009-3-1 14:01 發表 佢部單鏡同 k20d 都 條生產線都好易攪咋啵
原帖由 rickee 於 2009-3-1 14:01 發表 haha~都唔知pentax會唔會唔玩離場啦…~好似KM咁 但KM有sony同佢「繼後香燈」…
ciicii 當前離線
Nutshell 當前離線
諧已和, 人已死
Banned