原帖由 lihoma 於 2009-3-1 13:35 發表



連配件, 鏡頭, 2 手都少選擇

呢個先係重點~~
好似 Canon 咁, 成日都會講自己原廠有 5X支鏡, Nikon 而加都有 4X 支鏡,
而 P記, 一無廣告, 二無frd用, 無得交換用
咁越來越少人用...

TOP

同 3 星合作, 希望佢多點人用

TOP

原帖由 lihoma 於 2009-3-1 13:43 發表
同 3 星合作, 希望佢多點人用

咪玩啦…三星自己都摺摺地啦(DSLR條line)

TOP

原帖由 rickee 於 2009-3-1 13:55 發表

咪玩啦…三星自己都摺摺地啦(DSLR條line)



咁買左 gx-20 連鏡咪遲下要轉晒玩 pentax lens / 配件

TOP

原帖由 lihoma 於 2009-3-1 13:59 發表



咁買左 gx-20 連鏡咪遲下要轉晒玩 pentax lens / 配件

haha~都唔知pentax會唔會唔玩離場啦…~好似KM咁
但KM有sony同佢「繼後香燈」…

TOP

原帖由 rickee 於 2009-3-1 13:55 發表

咪玩啦…三星自己都摺摺地啦(DSLR條line)



佢部單鏡同 k20d 都   條生產線都好易攪咋啵

TOP

原帖由 lihoma 於 2009-3-1 14:01 發表



佢部單鏡同 k20d 都   條生產線都好易攪咋啵

但除左 之外…都仲有好多考慮因素…
如果佢可以好似om咁玩新野,都可以殺出條路呢~

TOP

原帖由 rickee 於 2009-3-1 14:01 發表

haha~都唔知pentax會唔會唔玩離場啦…~好似KM咁
但KM有sony同佢「繼後香燈」…



pentax 好少機出

TOP

無廣告系其中一個因數, 但唔系主因.
P鏡群和NC比, 相對比較少選擇. 相機論畫質, 論機能也比不過NC, 由最入門到最勁的機NC都有. 作為消費者當然會買比較多選擇的品牌, 起碼以後想升級都容易. P記的優勢就只有價格.
另外本人覺得某些情況下, P記出的相會比較黃, 但顏色各有喜好啦.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP