westkenny 當前離線
特級會員
TOP
johnnylth2 當前離線
進階會員
原帖由 westkenny 於 2008-12-24 01:42 發表 依家d高清DV都好平,上個禮拜買咗HF100(冇內閃), 送兩電16G Class6袋,三腳都係五千幾,張咭就咁插落PS3即播好方便!
隆美爾少將 當前離線
原帖由 johnnylth2 於 2008-12-24 01:52 發表 用緊~呢部機係除左剪片之外~其他野唔錯~ 電又耐用~
原帖由 隆美爾少將 於 2008-12-24 01:55 發表 用咩sw剪?
Finnish 當前離線
初級會員
原帖由 Finnish 於 2008-12-24 03:23 發表 感謝提供方案 內閃係咩黎 同埋去邊度買好d
清風浮雲 當前離線
被遺棄的王子
Super Moderator
原帖由 Finnish 於 2008-12-24 00:37 發表 呢部唔錯 不過唔明點解要限制拍片時間 有冇辦法唔俾佢閹割呢個功能?
原帖由 清風浮雲 於 2008-12-24 09:36 發表 好似話係FAT問題
原帖由 johnnylth2 於 2008-12-24 09:54 發表 fat32只係食倒2gb大既file~ 如果d機全部可以行ntfs就話姐~