依家d高清DV都好平,上個禮拜買咗HF100(冇內閃), 送兩電16G Class6袋,三腳都係五千幾,張咭就咁插落PS3即播好方便!

[ 本帖最後由 westkenny 於 2008-12-24 01:45 編輯 ]
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

原帖由 westkenny 於 2008-12-24 01:42 發表
依家d高清DV都好平,上個禮拜買咗HF100(冇內閃), 送兩電16G Class6袋,三腳都係五千幾,張咭就咁插落PS3即播好方便!

用緊~呢部機係除左剪片之外~其他野唔錯~
電又耐用~

TOP

原帖由 johnnylth2 於 2008-12-24 01:52 發表

用緊~呢部機係除左剪片之外~其他野唔錯~
電又耐用~

用咩sw剪?

[ 本帖最後由 隆美爾少將 於 2008-12-24 01:56 編輯 ]

TOP

原帖由 隆美爾少將 於 2008-12-24 01:55 發表

用咩sw剪?

VS12

TOP

原帖由 westkenny 於 2008-12-24 01:42 發表
依家d高清DV都好平,上個禮拜買咗HF100(冇內閃), 送兩電16G Class6袋,三腳都係五千幾,張咭就咁插落PS3即播好方便!

感謝提供方案
內閃係咩黎
同埋去邊度買好d

[ 本帖最後由 Finnish 於 2008-12-24 03:25 編輯 ]

TOP

原帖由 Finnish 於 2008-12-24 03:23 發表

感謝提供方案
內閃係咩黎
同埋去邊度買好d

內置快閃記憶体,有HF10內閃16GHF11閃32G但貴千幾二千其它嘢又一樣,變相HF100買多幾張SDHC仲抵!

[ 本帖最後由 westkenny 於 2008-12-24 08:10 編輯 ]

TOP

原帖由 Finnish 於 2008-12-24 00:37 發表
呢部唔錯
不過唔明點解要限制拍片時間
有冇辦法唔俾佢閹割呢個功能?


好似話係FAT問題

TOP

我都係果句, 拍片就係拍片, 唔好諗住DV有影相功能
就可以當埋相機用... 出到黎既效果可能好似一部傻瓜機咁...

TOP

原帖由 清風浮雲 於 2008-12-24 09:36 發表


好似話係FAT問題

fat32只係食倒2gb大既file~ 如果d機全部可以行ntfs就話姐~

TOP

原帖由 johnnylth2 於 2008-12-24 09:54 發表

fat32只係食倒2gb大既file~ 如果d機全部可以行ntfs就話姐~


有辣有唔辣啦, 學前面有位師兄講, 除非要一take過,
如果唔係每次10分鐘都應該ok既

TOP