本帖最後由 postmaster 於 2020-8-7 00:22 編輯
回覆  marcochl

等Canon個溫度牆低多5度10度 再魔改兩條熱管上去我覺得都有得做主機嘅

...
ten123456789 發表於 2020-8-4 16:35


基本上如果只有簡單導熱片, 散熱能力有限。
呢部係咪 #EOSR5 ....

P.S  等你/妳分享條 link   給大家看. 原創啲相係幾高清

TOP

回覆  JLO

係4k 30 的HQ mode (8k oversampling to 4k), 本身內錄呢個format係會好快overheat, 但比佢試 ...
~chimagun~ 發表於 2020-8-6 22:43


張 CFexpress   極有可能係罪魁禍首, 真係會熱到少少燙手。

TOP

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

張 CFexpress   極有可能係罪魁禍首, 真係會熱到少少燙手。
postmaster 發表於 2020-8-6 23:15


咁魔改張卡 轉外置

TOP

回覆 164# PC147

個蓋一拉(未開)就已經令部機斷電架la wor
正路係要睇canon 有冇咁多良心開放佢個usb 3.1 gen 2 (type c) port 做外置storage

TOP

回覆 162# postmaster

唔止CFE...其實快既UHSII 都好熱的

TOP

回覆 161# postmaster

你係某寶搵R5 散熱就係果條友
加散熱膏同熱管 2k

TOP

TOP

回覆 168# Cartesius

人地youtuber No Life 已經試左冇卡+唔著mon+external recorder 可以>2 hrs.....
一插左卡 (不論SD / CFE) / 著左mon 都會令時間暴跌
貼吧位仁兄似乎係捉錯用神

TOP

應該入雪房試 就知係唔係軟件限制

TOP