回覆  jeffryho


    1848 一出就流口水啦,不過肥花的夜照 4/3 始終鬆朦。。。9k 真係買唔落,富士又太 ...
mokngaihong 發表於 2017-8-22 09:44


我都睇中了支100400好耐, 但無奈一直無錢買, 只好望梅止渴.

TOP

回覆 160# 我係小魚兒


    我4/3得支12-32 渣,見你買得咁過癮好羡慕。。。

TOP

唔會, 出A9R / A7R III 先考慮
等師兄D好鏡中
記得放出黎通知聲 ...
我係小魚兒 發表於 2017-8-22 09:44


俾定個LIST來先啦

TOP

本帖最後由 mokngaihong 於 2017-8-22 09:50 編輯

回覆 161# jeffryho

又細又有埋cap 唔駛煩,幾乎同qx 興買埋好彩無貨,退而求其次試下1838 ii算,間中打雀拍運動是但啦

TOP

回覆  我係小魚兒


    我4/3得支12-32 渣,見你買得咁過癮好羡慕。。。
mokngaihong 發表於 2017-8-22 09:46



    1232好用丫,kit鏡岩晒我

TOP

回覆  我係小魚兒


    我4/3得支12-32 渣,見你買得咁過癮好羡慕。。。
mokngaihong 發表於 2017-8-22 09:46



   
俾定個LIST來先啦
jeffryho 發表於 2017-8-22 09:46



    我打算放枝MD 50 F1.2

TOP

回覆 166# 我係小魚兒


    Gh5 你玩厭有無得排?

TOP

回覆  我係小魚兒


    Gh5 你玩厭有無得排?
mokngaihong 發表於 2017-8-22 09:51



    岩岩新買....D功能都未識用.... 點會厭?
排1年後啦.... 到時可能部野只值$8000

TOP

回覆 168# 我係小魚兒


    最有興趣佢個 mp4 Alli 400 mps,  唔知出左update 未。。。。應該清到爆,我宜家部fz2500 200mps 480mm 都 已好清下

TOP

請問樓主對GF9有咩評價?????

TOP