不過主題唔係話帶咩機咩 .點解好似變左買鏡頭
wingkps2 發表於 2016-9-29 17:07



    佢裝備不足

TOP

回覆 161# 必思


    咁好惡攪。隨時飛個日都未諗到

TOP

本帖最後由 必思 於 2016-9-29 17:26 編輯
回覆  必思


    咁好惡攪。隨時飛個日都未諗到
wingkps2 發表於 2016-9-29 17:16


一個人最煩就係當你要選擇,好似我咁得少量器材又冇錢買新咪唔駛煩,帶晒去

TOP

我明天回港, 就會去試鏡

TOP

一個人最煩就係當你要選擇,好似我咁得少量器材又冇錢買新咪唔駛煩,帶晒去 ...
必思 發表於 2016-9-29 17:21

我上次都係飛之前先去買部Lx100, 因為覺得冇咩好影

via HKEPC Reader for Android

TOP

一個人最煩就係當你要選擇,好似我咁得少量器材又冇錢買新咪唔駛煩,帶晒去 ...
必思 發表於 2016-9-29 17:21

正解.

TOP

我通常都係睇完價錢唔買
必思 發表於 2016-9-29 16:50


等清貨價先買?

TOP

正解.
calvin83 發表於 2016-9-29 17:28



    樓主最主要都係錢多先會咁,洗咗D錢就冇事

TOP

等清貨價先買?
aichun 發表於 2016-9-29 17:38



    係買唔起

TOP

係買唔起
必思 發表於 2016-9-29 17:40

唔係買唔起,只係唔想將啲錢擺落去咁貴嘅器材度

TOP