mail4kawai 當前離線
大公司小經理
特級會員
回覆 mail4kawai 其實我已冇晒錢 ..同重未知要自己要咩 . wingkps2 發表於 2016-11-20 15:25
TOP
wingkps2 當前在線
進階會員
NPNT 當前離線
calvin83 當前離線
鏡頭玩家
長老會員
回覆 wingkps2 N記C幅無呢個焦段,係隔籬廠龍記/馬記先有 17-50/2.8,非常抵玩 ... NPNT 發表於 2016-11-20 15:32
必思 當前離線
回覆 mail4kawai 果然英雄所見略同 wingkps2 發表於 2016-11-20 15:31
回覆 NPNT 我對e 間死馬冇乜好感 . 佢sony 鏡死都唔出 . wingkps2 發表於 2016-11-20 16:04
jeremymak 當前離線