回覆  calvin83


    e 個先係硬道理
wingkps2 發表於 2016-9-29 16:48



    我通常都係睇完價錢唔買

TOP

我通常都係睇完價錢唔買
必思 發表於 2016-9-29 16:50

咁好合理.

TOP

回覆 151# 必思


我係好小睇
睇個時就會買

TOP

不過樓主諗到頭到大埋了 .

TOP

不過樓主諗到頭到大埋了 .
wingkps2 發表於 2016-9-29 16:52

所以最後可能係唔問好過問.

TOP

回覆 155# calvin83


    成班係度攪事 .

TOP

回覆  calvin83


    成班係度攪事 .
wingkps2 發表於 2016-9-29 16:58


我連解毒相都出埋幫佢啦

TOP

回覆  必思

我已經有選擇困難症...
gnf 發表於 2016-9-29 11:47

入部 Typ109, 影到就影,影唔到就睇完算

via HKEPC Reader for Android

TOP

入部 Typ109, 影到就影,影唔到就睇完算  

via HKEPC Reader for Android
mail4kawai 發表於 2016-9-29 17:03


咁不如就咁用iPhone,享受下個旅情,食番兩餐好少少,歎下當地咖啡

TOP

不過主題唔係話帶咩機咩 .點解好似變左買鏡頭

TOP