jeffryho 當前離線
進階會員
回覆 我係小魚兒 攪定啦, 黃面婆既問題解決了!!謝謝! 魚導演有無試過用GF9加長焦拍片?這代有DFD長焦追 ... mokngaihong 發表於 2017-8-21 23:31
TOP
回覆 我係小魚兒 15.7 係好野,但我入富士坑時99新2K賤賣左, 入番有的傻... 12.2就新出8K時借人玩過, ... mokngaihong 發表於 2017-8-22 01:37
必思 當前離線
特級會員
GF9應該拍一陣部機已經好鬼熱了 jeffryho 發表於 2017-8-22 07:36
部機我估佢都係諗住玩一陣就放 必思 發表於 2017-8-22 07:59
mokngaihong 當前離線
回覆 必思 哩部夠cheap 好過DC, 籍口出比黃面婆化妝用,順便試下新對焦系統加長焦得唔得,如果得就 ... mokngaihong 發表於 2017-8-22 09:27
回覆 jeffryho 妖,就係上得黎多出事,玩左唔夠兩個月入左富士坑。。。 mokngaihong 發表於 2017-8-22 09:23