本帖最後由 jeffryho 於 2017-8-22 07:38 編輯
回覆  我係小魚兒

攪定啦, 黃面婆既問題解決了!!謝謝!

魚導演有無試過用GF9加長焦拍片?這代有DFD長焦追 ...
mokngaihong 發表於 2017-8-21 23:31


GF9應該拍一陣部機已經好鬼熱了

TOP

回覆  我係小魚兒

15.7 係好野,但我入富士坑時99新2K賤賣左, 入番有的傻...

12.2就新出8K時借人玩過,  ...
mokngaihong 發表於 2017-8-22 01:37


2K賤賣15真係送大禮喎

TOP

GF9應該拍一陣部機已經好鬼熱了
jeffryho 發表於 2017-8-22 07:36



    部機我估佢都係諗住玩一陣就放

TOP

部機我估佢都係諗住玩一陣就放
必思 發表於 2017-8-22 07:59


玩具的命運就係咁

TOP

本帖最後由 我係小魚兒 於 2017-8-22 09:37 編輯

回覆 142# jeffryho

就係上得黎多出事,玩左唔夠兩個月入左富士坑。。。

TOP

回覆 143# 必思


    哩部夠cheap 好過DC, 籍口出比黃面婆化妝用,順便試下新對焦系統加長焦得唔得,如果得就唔放。。。

TOP

回覆  必思


    哩部夠cheap 好過DC, 籍口出比黃面婆化妝用,順便試下新對焦系統加長焦得唔得,如果得就 ...
mokngaihong 發表於 2017-8-22 09:27


等你報告

TOP

回覆  必思


    哩部夠cheap 好過DC, 籍口出比黃面婆化妝用,順便試下新對焦系統加長焦得唔得,如果得就 ...
mokngaihong 發表於 2017-8-22 09:27



    要長焦就買1848或者384+1.4x

TOP

回覆  jeffryho

妖,就係上得黎多出事,玩左唔夠兩個月入左富士坑。。。
mokngaihong 發表於 2017-8-22 09:23


收你件貨那個真係笑到停唔到口

TOP

回覆  jeffryho

妖,就係上得黎多出事,玩左唔夠兩個月入左富士坑。。。
mokngaihong 發表於 2017-8-22 09:23



我日日上黎都冇事喎

TOP