回覆  mail4kawai


    我就係話佢冇咩特別..又講到自己好勁.佢意思話自己用dc仔都影到喎.
上次又講...大 ...
wingkps2 發表於 2016-9-4 11:10

Wing Sir做咩呢排好似上左火
咁care呢啲post嘅?

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 1371# mail4kawai


    又唔係...只係覺得ed人冇事生非..
有料就教人.唔係踩人.
即係咁..我問人借錢...人地講一大堆廢話..重要教訓我一輪.
最尾就講句..我都冇錢想問人借呀.....你去死喇咁.

TOP

回覆  mail4kawai


    我就係話佢冇咩特別..又講到自己好勁.佢意思話自己用dc仔都影到喎.
上次又講...大 ...
wingkps2 發表於 2016-9-4 11:10


睇完得啖笑咪算囉

TOP

回覆  必思


    我長唔到喎...
wingkps2 發表於 2016-9-4 11:19


你乜都識,唔駛啦

TOP

回覆 1374# 必思


    我連滯時都唔知係咩黎啊.

TOP

回覆 1373# aichun


   但我條氣唔順.我做c苦個時.識既野都教晒班學c仔囉.
你唔教人.咁樣d野未失傳囉

TOP

回覆  必思


    我連滯時都唔知係咩黎啊.
wingkps2 發表於 2016-9-4 11:46

  人地一時手快打錯啫!

不過我上次去影JR真係感覺到EVF嘅影響,要預早少少按快門先影到想要嘅畫面。

唔係快門時滯,而係EVF嘅delay.  雖然好短,但影啲高速活動嘅object真係要啲技巧。

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 1377# mail4kawai


    我唔識..

TOP

回覆  aichun


   但我條氣唔順.我做c苦個時.識既野都教晒班學c仔囉.
你唔教人.咁樣d野未失傳囉 ...
wingkps2 發表於 2016-9-4 11:47


唔使勞氣,快d去Pan d靚相分享下,條氣就順晒啦

TOP

回覆  mail4kawai


    我唔識..
wingkps2 發表於 2016-9-4 11:58


你係c苦都唔識,邊個識呀

TOP