mail4kawai 當前離線
大公司小經理
特級會員
回覆 mail4kawai 我就係話佢冇咩特別..又講到自己好勁.佢意思話自己用dc仔都影到喎. 上次又講...大 ... wingkps2 發表於 2016-9-4 11:10
TOP
wingkps2 當前在線
進階會員
aichun 當前離線
長老會員
必思 當前離線
回覆 必思 我長唔到喎... wingkps2 發表於 2016-9-4 11:19
回覆 必思 我連滯時都唔知係咩黎啊. wingkps2 發表於 2016-9-4 11:46
回覆 aichun 但我條氣唔順.我做c苦個時.識既野都教晒班學c仔囉. 你唔教人.咁樣d野未失傳囉 ... wingkps2 發表於 2016-9-4 11:47
回覆 mail4kawai 我唔識.. wingkps2 發表於 2016-9-4 11:58