wingkps2 當前離線
進階會員
TOP
aichun 當前離線
長老會員
回覆 aichun 個樣咁醜,你買喇. wingkps2 發表於 2016-8-31 10:08
calvin83 當前離線
鏡頭玩家
鏡很醜,但鏡很温柔 aichun 發表於 2016-8-31 10:48
點温柔? calvin83 發表於 2016-8-31 10:54
ahshing 當前離線
如果光圈用F4-5.6, 環境暗D, 對焦會會差幾多? calvin83 發表於 2016-8-31 01:29
NPNT 當前離線
特級會員
今日食雞飯 sigma 24-105 NPNT 發表於 2016-8-31 20:57
回覆 aichun 係我條仔 NPNT 發表於 2016-8-31 21:23
藤原亮政 當前離線
The Day Takeoff