回覆 1290# aichun

個樣咁醜,你買喇.

TOP

回覆  aichun

個樣咁醜,你買喇.
wingkps2 發表於 2016-8-31 10:08


鏡很醜,但鏡很温柔

TOP

鏡很醜,但鏡很温柔
aichun 發表於 2016-8-31 10:48

點温柔?

TOP

點温柔?
calvin83 發表於 2016-8-31 10:54


微距鏡一般要好精細咁對焦,任何有d郁動都已經out focus,所以一定要好温柔咁對待支鏡

TOP

如果光圈用F4-5.6, 環境暗D, 對焦會會差幾多?
calvin83 發表於 2016-8-31 01:29



環境暗,反差少既地方一定迷
但呢個我覺得係ILCE系統既通病,佢個對焦燈唔係為PDAF而設,又局住要熄左佢

TOP

今日食雞飯

sigma 24-105

TOP

今日食雞飯

sigma 24-105
NPNT 發表於 2016-8-31 20:57


同條女撐枱腳!?

TOP

回覆 1297# aichun

係我條仔

TOP

回覆  aichun

係我條仔
NPNT 發表於 2016-8-31 21:23


哈…兩父子聚天倫

TOP

好似幾好食,邊間?

TOP