在無反上CANON 就像拒人千里咁,貴無論機身定鏡頭。結果CANON 用家一是轉會或仍用單反機。像用5DI 或II 享 ...
lv123 發表於 2023-1-16 16:35

L mount 鏡其實都唔少,除左 Pana之外 Sigma 、 Leica 鏡一堆,只係我錢不夠多.

TOP

回復 121 #NPNT

你又太過謙虛。

via HKEPC Reader for Android

TOP

在無反上CANON 就像拒人千里咁,貴無論機身定鏡頭。結果CANON 用家一是轉會或仍用單反機。像用5DI 或II 享 ...
lv123 發表於 2023-1-16 16:35

又唔一定,我無轉會啊,我 EOSR 同R5 都繼續用,曾經雙修過的 Sony 就無再用。
不過現在一般人再問我,我都會叫人用 Sony 先

TOP

比較敬重的係Nikon... 係一個機好人強而内儉的一家

TOP

我意思係唔及Nikon 同 Canon
有一大堆單反高質鏡係到
Man615 發表於 2023-1-14 13:59

全a mount有全世界都羨慕嘅自動500反 135stf(e mount出左100stf)

via HKEPC Reader for Android

TOP