wingkps2 當前離線
進階會員
TOP
NPNT 當前離線
特級會員
calvin83 當前離線
鏡頭玩家
長老會員
回覆 ahshing 啊,,,因為我買鏡唔太資深.我見買好多都係60呀,90呀100呀. wingkps2 發表於 2016-8-30 23:26
ahshing 當前離線
我諗最多人等緊Sony復刻200/4 Macro 之前MAF果支係Nikon F mount既clone,連Minolta開始進入D世代都未有 ... ahshing 發表於 2016-8-30 23:31