回覆 1269# ahshing


  啊,,,因為我買鏡唔太資深.我見買好多都係60呀,90呀100呀.

TOP

我舊鏡 macro 多數55-58

TOP

回覆  ahshing


  啊,,,因為我買鏡唔太資深.我見買好多都係60呀,90呀100呀.
wingkps2 發表於 2016-8-30 23:26

六十年代開始, Minolta D macro鏡已經係50mm.

TOP

回覆  ahshing


  啊,,,因為我買鏡唔太資深.我見買好多都係60呀,90呀100呀.
wingkps2 發表於 2016-8-30 23:26


我諗最多人等緊Sony復刻200/4 Macro
之前MAF果支係Nikon F mount既clone,連Minolta開始進入D世代都未有更新
Minolta 百微都經歷左四代,去到Sony FE變左90mm,其實都有d出奇

TOP

回覆 1272# NPNT


  我冇您地玩得咁久嘛.

TOP

回覆 1273# calvin83


    佢摺左我都應該未開始買單反.

TOP

回覆 1274# ahshing


    90未即係我個支囉..不過100好似重好d

TOP

回覆 1277# wingkps2

有90記得買埋50

TOP

我諗最多人等緊Sony復刻200/4 Macro
之前MAF果支係Nikon F mount既clone,連Minolta開始進入D世代都未有 ...
ahshing 發表於 2016-8-30 23:31

E加興180/3.5

TOP

回覆 1278# NPNT


    佢外對焦...肉酸都死..我又冇養魚..唔駛用50喇.

TOP