好似係 28-80..

TOP

例如50/1.2L
必思 發表於 2016-8-26 20:00


某二手舖見到有支元祖EF50 f1.0L,標價$38xxx,唔知係咪水魚價,但依3年來行過見到都未賣出

TOP

某二手舖見到有支元祖EF50 f1.0L,標價$38xxx,唔知係咪水魚價,但依3年來行過見到都未賣出 ...
aichun 發表於 2016-8-26 21:06

E支壞左冇parts整.

TOP

E支壞左冇parts整.
calvin83 發表於 2016-8-26 21:08


真係用壞左就可以名正言順咁供奉

TOP

E支壞左冇parts整.
calvin83 發表於 2016-8-26 21:08


壞左其實可唔可以當手動鏡咁玩?

TOP

本帖最後由 calvin83 於 2016-8-26 21:33 編輯
壞左其實可唔可以當手動鏡咁玩?
aichun 發表於 2016-8-26 21:23

唔得, 除非改鏡.

TOP

典解我睇阿馬信 支35 2 .貴過hk 賣既 .

TOP

典解我睇阿馬信 支35 2 .貴過hk 賣既 .
wingkps2 發表於 2016-8-26 21:37



    都話好多野香港買係平d,所以我頭像都轉埋

TOP



入手第一支EF mount鏡頭,聽日上gimbal試AF
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回覆 1229# ahshing
恭喜師兄,等報告

TOP