wingkps2 當前離線
進階會員
TOP
aichun 當前離線
長老會員
回覆 NPNT 佢吸引到我只係夠大碌同2.8 wingkps2 發表於 2016-8-26 19:41
必思 當前離線
特級會員
我d canon平鏡咋 aichun 發表於 2016-8-26 19:47
calvin83 當前離線
鏡頭玩家
例如50/1.2L 必思 發表於 2016-8-26 20:00
NPNT 當前離線
回覆 aichun 之前 fd 俾支考古級ef 鏡我試,mc-11 唔識對焦 NPNT 發表於 2016-8-26 20:08
邊支? aichun 發表於 2016-8-26 20:28