回覆  wingkps2
2470gm 我試過幾野,全開峰值爆燈
NPNT 發表於 2016-8-26 18:32


利到手?

TOP

回覆 1199# calvin83
呢支鏡你要唔要返 ? 要就下次一齊俾你

TOP

回覆 1200# NPNT


睇大圖。都唔係咁利害 .

TOP

回覆  calvin83
呢支鏡你要唔要返 ? 要就下次一齊俾你
NPNT 發表於 2016-8-26 18:41

都話左係gift.

TOP

回覆 1203# wingkps2
係.... 我睇大圖都麻麻地...

TOP

回覆  calvin83
呢支鏡你要唔要返 ? 要就下次一齊俾你
NPNT 發表於 2016-8-26 18:41


原來借鏡玩!

TOP

回覆 1206# aichun

師兄有無鏡可以借我

TOP

回覆 1205# NPNT


    佢吸引到我只係夠大碌同2.8

TOP

回覆 1208# wingkps2
要大... 不如 28-135

TOP

回覆  aichun

師兄有無鏡可以借我
NPNT 發表於 2016-8-26 19:41

我d canon平鏡咋

TOP