回復 Man615

Sony 無反有大把Sony/Minolta A mount高質單反鏡用。  

via HKEPC Reader for Android ...
calvin83 發表於 2023-1-14 14:04



    A mount比EF歷史更耐

TOP

回復 111 #必思

好多後生唔知。。。   

via HKEPC Reader for Android

TOP

其實而家綜合計,3大牌子都各有考慮

Canon R5
性能上佢出R5ii後應該係最佳選擇,可以用返EF鏡慳唔少,鏡 ...
Man615 發表於 2023-1-14 11:08


man615 師兄同 man_man615 咩關係?
唔係又玩自問自答?

TOP

man615 師兄同 man_man615 咩關係?
唔係又玩自問自答?
NPNT 發表於 2023-1-14 21:51

唔知呢

TOP

唔知呢
calvin83 發表於 2023-1-14 21:57

最後都係賣 canon
色水嘅野,除非你用 jpeg 直出,raw入ps 都係 adobe 色彩

TOP

最後都係賣 canon
色水嘅野,除非你用 jpeg 直出,raw入ps 都係 adobe 色彩  ...
NPNT 發表於 2023-1-14 22:06

色水E樣野好過人下,自己喜歡就好。除左產品攝影/翻拍/科研等會要求色準之外,平時太部份人只係要隻色好睇,色準反而D人唔like。

相機我從來都唔會JPEG直出,你問我一定唔知邊部機JPEG靚。

TOP

我意思係唔及Nikon 同 Canon
有一大堆單反高質鏡係到
Man615 發表於 2023-1-14 13:59


MINOLTA 大把高質鏡
不過始終係菲林年代產物

TOP

man615 師兄同 man_man615 咩關係?
唔係又玩自問自答?
NPNT 發表於 2023-1-14 21:51


因為我開posts時入錯左賬號,所以一直用左man_man615,之後我又發現原來入錯左,所以用返原本嗰個,但我無回自己架,都係回人地信息

TOP

在無反上CANON 就像拒人千里咁,貴無論機身定鏡頭。結果CANON 用家一是轉會或仍用單反機。像用5DI 或II 享受FF 時CMOS 像素不太高對鏡頭解像度要求也不太高。
如果我是全新手,可能是NIKON Z5 或Z30 兩鏡套裝(APS-C 格式)SONY 就機海A7 真看功能是否用得着。同像素要求。其實樂聲L MOUNT 都是吸引只是鏡頭選擇唔多都是玩接環。呢方面NIKON Z 16MM 法蘭距使佢更易玩舊鏡。

TOP

在無反上CANON 就像拒人千里咁,貴無論機身定鏡頭。結果CANON 用家一是轉會或仍用單反機。像用5DI 或II 享 ...
lv123 發表於 2023-1-16 16:35


其實Canon, 我真係一直睇覺得唔爭氣, 好似掛住我係名廠,市佔率高就高高在上咁,
所以我至決定轉會

TOP