回覆 110# JLO

講真正常人都應該知道MILC 既8K 只係B-roll 用 同小片段用吧...

TOP

回覆 110# JLO

都仲有咩Z Cam E2 F8, BMD Ursa mini pro 12K, Kinefinity MAVO Edge嘅
不過最平都要五雞幾

睇Tilta舊散熱套件出黎會唔會有用啦
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回覆 112# ten123456789

原理上係work ge!
(實際要睇個殼幾導熱, D 人過overheat 後個殼都只係微暖)
而且家陣手機都有, 相機有都唔係好過分者

TOP

回覆 113# marcochl

我見班友測試卡又唔熱 機身又唔熱 用測溫槍睇cmos都係40幾度
睇係咪粒DIGIC X過熱 又或者Canon過熱限制set得太低

依舊野自稱降到28度 不過Cinema5D個鬼佬直接拎冰袋都無用

TOP

回覆 114# ten123456789

一係就係導熱(chip - 機身) 做得太少, 一係就係firmware 超保守

TOP

裝呢個啦
https://item.taobao.com/item.htm ... p;abbucket=7#detail
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

保護貼到手,等機到

TOP

回覆  ten123456789

一係就係導熱(chip - 機身) 做得太少, 一係就係firmware 超保守 ...
marcochl 發表於 2020-7-27 16:26


專登
唔係仲有人買EOS C300 II?

TOP

回覆 117# marller

你咁快既 我果D 都未有影, 你係用膠定玻璃

TOP

回覆 118# KinChungE

佢都革左自己部1DX3 命啦, 唔爭在啦

TOP