NPNT 當前離線
特級會員
TOP
風十三 當前離線
回覆 風十三 似係張sd card 唔係 UHS-I U3 ,錄唔到 XAVC S 自動轉左做MP4 NPNT 發表於 28/9/2017 00:23
必思 當前離線
咁呢幾張會唔田會啱用 風十三 發表於 2017-9-28 22:45
回覆 風十三 唔得..... 三張都係U1,要U3先可以... NPNT 發表於 2017-9-28 22:58
kazami00 當前離線
進階會員
咁係唔係設定回去1080p算? 因為未玩過 4k 所以想試下,部 RX100m5 我就行 1080p 係部 x3000r 想行 4k ... 風十三 發表於 2017-9-29 00:43
原來我張紅色係U3 必思 發表於 2017-9-29 01:11
hkstanley 當前離線
史丹尼
我係小魚兒 當前離線
❤二人幾千もの夢を語り合ったね ...
Moderator
RX100m5 係咪冇得插外置MIC? hkstanley 發表於 2017-9-29 14:54