oh明白,我真系對攝影一無所知,用過傻瓜數碼相機,咩iso等等。。。唔識,打算買部返黎慢慢學,如果 ...
ntt88892 發表於 2017-3-20 18:41 
其實而家話玩攝影真係有好多唔同層次, 你可以諗諗自己似邊類
例如小弟咁, 影相對我黎講只係解悶嘅一種方法, 當相機係玩具唔係工具, 講真我就冇興趣慢慢學咩理論咩技巧, 而家嘅相機其實好多功能都已經做到超級方便, 只需要學下對美感嘅表達去改善構圖就可以了.
如果係呢類人, 買咩器材其實冇咩所謂, 因為俾唔俾錢係睇你有幾想要而唔係睇你有幾需要.
又有D人真係想學傳統攝影, 乜都由0開始, 學理論, 讀攝影發展史, 甚至去研習專門課程 (唔係興趣班呀), 呢D人學成之後可以係大師, 不過攝影始終係一門藝術, 而藝術係好靠天份嘅, 唔係努力就一定有成果.
呢類人我就覺得可以平平地買黎試下先, 睇下自己係咪有天份同恆心去成就大師之路. |