回覆 110# 硬件法師


我重未識點轉,不過有關係?

TOP

本帖最後由 mail4kawai 於 2016-11-19 11:21 編輯
回覆  硬件法師


我重未識點轉,不過有關係?
wingkps2 發表於 2016-11-19 11:17

    唔識轉影Raw??

不過正常Jpeg應該立體感好啲,因為通常對比度都高啲, 未執過嘅Raw好鬼flat.

TOP

回覆 112# mail4kawai


    我唔識用佢個軟件 .飽和都搵唔到邊度攪

TOP

回覆  mail4kawai


    我唔識用佢個軟件 .飽和都搵唔到邊度攪
wingkps2 發表於 2016-11-19 11:26

用返你用開嗰個咪得,執Jpeg之嘛

TOP

回覆 114# mail4kawai


    我想用raw 啊

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

唔識轉影Raw??

不過正常Jpeg應該立體感好啲,因為通常對比度都高啲, 未執過嘅Raw好鬼fl ...
mail4kawai 發表於 2016-11-19 11:19


天色唔好都有關係

TOP

恭喜ching有新玩具玩。。。

唔打囡要打雀,入返支原廠200-500玩吓,順便做個返epc包膠俾大家參考參考。。。

TOP

本帖最後由 manman1998 於 2016-11-19 19:16 編輯

比D Nikon D40/18-55 Kit 舊相,jpg 預設值
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

一張直出...一張RAW轉.



TOP