提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Never heard of Brenizer Method?
e.g 50 f/0.8 result from 105 f/1.8 lens
http://www.ryanbrenizer.com/2011/05/brenizer-method-instructions/

TOP

本帖最後由 新遺失戰艦 於 2013-2-19 02:04 編輯

如果你想去難度挑戰, 我永遠只會推薦一種攝影器材..... 手機~

TOP

本帖最後由 neofung 於 2013-2-19 03:23 編輯

如果有心玩器材,玩多幾種牌子鏡頭及機身啦!
各品牌有自己特性,就算同一支鏡,同一款sensor,
唔同color engine,已經可以有好大分別。
如果想玩畫質,budget又有限的話,試下Sigma。

我有朋友由Nikon D3轉去D3s,之前都15/16(佢本來想由D3轉去D3x),
影過幾次之後,完全無後悔。依家又轉左D800 + D4喇

其實我有少少覺得樓主同我情況有d相同。。畀器材玩緊 XD

TOP

有無人會玩過晒?
tony_lkt 發表於 2013-2-17 02:59



    最加下角果支

TOP

玩hifi好易過百萬喎
仲有跑車,幾萬唔夠買車胎 XD
neofung 發表於 2013-2-16 17:19



    HAHAH YESYES 3樣相機算係最平-,-

TOP

出大底菲林機  爽爽佢

TOP