想試下放左支2470去,入支24702.8.
見D人.講支2.8係晚黑好神.
但我用2.8微係夜晚...又唔見佢幾神啊. ...
wingkps2 發表於 2016-8-25 10:13


重左又大碌左,你唔嫌咩?

TOP

枝55/1.8唔夠Wide,枝2470/4唔夠大光圈,要影24咪覺得枝2.8好用D囉
必思 發表於 2016-8-25 12:21

喜歡影wide, 死馬24-35/2 先係王道.

TOP

回覆  必思


    好貴..E枝唔係話買就買.
wingkps2 發表於 2016-8-25 10:30


入左唔岩玩放全新二手,應該大把人要

TOP

回覆  calvin83


    可能我小影夜景...但2.8我唔覺得黑環境有好大幫助.
wingkps2 發表於 2016-8-25 12:15

可能佢用A7S呢

via HKEPC Reader for Android

TOP

可能佢用A7S呢

via HKEPC Reader for Android
mail4kawai 發表於 2016-8-25 12:55


叫wing sir換埋呢部

TOP

叫wing sir換埋呢部
aichun 發表於 2016-8-25 13:05

R2本身都好好。

via HKEPC Reader for Android

TOP

R2本身都好好。

via HKEPC Reader for Android
mail4kawai 發表於 2016-8-25 13:11



    買多部好過換機

TOP

個位c 兄用a7ii
我只係覺得支鏡值唔值皮半買佢 .

TOP

個位c 兄用a7ii
我只係覺得支鏡值唔值皮半買佢 .
wingkps2 發表於 2016-8-25 13:35

我嗰時估佢開13K, 點知開17K, 即刻熄哂火

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 1189# mail4kawai


   官網都重有17K.街就15K.
所以真係有保留.如果只為好點點畫質散景同2.8光圈.我等耐D先入.

TOP