回覆 1168# mail4kawai


即係碼碼....    但C記睇報價都係皮二到.  支GM貴成3000銀.

TOP

香討個C兄.講既野...係我身上都唔成立.好似冇乜理據咁.

TOP

回覆 1169# calvin83


    邊支菜頭先.兩支我都有KEEP住用架.

TOP

香討個C兄.講既野...係我身上都唔成立.好似冇乜理據咁.
wingkps2 發表於 2016-8-25 12:03

你講咩?

TOP

回覆  calvin83


    邊支菜頭先.兩支我都有KEEP住用架.
wingkps2 發表於 2016-8-25 12:04

Zoom

TOP

本帖最後由 wingkps2 於 2016-8-25 12:14 編輯

回覆 1174# calvin83


    我係香討..睇到個C兄..點解要買2470GM.佢講既野.我唔係好認同啫.
佢話放走551.8 放埋270F4.     因為佢講用支2.8影夜照同人像好好用.

就入支2470GM.話夜晚好好用..

但我覺得2.8係黑環境..有幾好用啊..晚黑影得景,人像.會用腳架好D囉.

TOP

回覆  calvin83


    我係香討..睇到個C兄..點解要買2470GM.佢講既野.我唔係好認同啫.
佢話放走551.8 放 ...
wingkps2 發表於 2016-8-25 12:11

睇下你習慣點用, 同影D咩啫.

TOP

回覆 1177# calvin83


    可能我小影夜景...但2.8我唔覺得黑環境有好大幫助.

TOP

回覆  calvin83


    可能我小影夜景...但2.8我唔覺得黑環境有好大幫助.
wingkps2 發表於 2016-8-25 12:15

黑暗環境一向幾多都唔夠, 不過太黑其實影唔到咩野. 唔用得腳架, 只好大光圈.高ISO加防震頂硬上.

TOP

枝55/1.8唔夠Wide,枝2470/4唔夠大光圈,要影24咪覺得枝2.8好用D囉

TOP