wingkps2 當前離線
進階會員
TOP
calvin83 當前離線
鏡頭玩家
長老會員
香討個C兄.講既野...係我身上都唔成立.好似冇乜理據咁. wingkps2 發表於 2016-8-25 12:03
回覆 calvin83 邊支菜頭先.兩支我都有KEEP住用架. wingkps2 發表於 2016-8-25 12:04
回覆 calvin83 我係香討..睇到個C兄..點解要買2470GM.佢講既野.我唔係好認同啫. 佢話放走551.8 放 ... wingkps2 發表於 2016-8-25 12:11
回覆 calvin83 可能我小影夜景...但2.8我唔覺得黑環境有好大幫助. wingkps2 發表於 2016-8-25 12:15
必思 當前離線
特級會員