去旅行拎咁大碌鏡真係要黎托
必思 發表於 2016-8-25 10:45

所以你用M43囉。

TOP

所以你用M43囉。
calvin83 發表於 2016-8-25 10:56


今次去旅行用富士扮文青

TOP

回覆 1159# NPNT


慢慢喇..E枝唔太渴望想要.所以等跌下價又儲夠先.

TOP

回覆 1160# 必思


    如果好用.一拎一枝夠皮嘞.

TOP

睇評價..E支同C記2470 2.8差唔多.但貴好多..

TOP

回覆  必思


    如果好用.一拎一枝夠皮嘞.
wingkps2 發表於 2016-8-25 11:06


2470呢個焦段一般都夠,但不合我用

TOP

回覆  NPNT


慢慢喇..E枝唔太渴望想要.所以等跌下價又儲夠先.
wingkps2 發表於 2016-8-25 11:05

一入一走,不如拎個差價入支70-200/4, 你又唔怕重,呢支PQ唔錯

via HKEPC Reader for Android

TOP

睇評價..E支同C記2470 2.8差唔多.但貴好多..
wingkps2 發表於 2016-8-25 11:06

散景靚過EF, 但變形勁好多

via HKEPC Reader for Android

TOP

睇評價..E支同C記2470 2.8差唔多.但貴好多..
wingkps2 發表於 2016-8-25 11:06

用番支菜頭好過, 反正你好少用.

TOP

回覆 1167# mail4kawai


   70200又太大碌啊..同埋200好似冇乜用.又係F4.
所以冇諗過E支.

TOP