本帖最後由 calvin83 於 2016-8-24 12:57 編輯
話說5月時係某易手區執左支minolta 35/2 new.
玩左兩個月覺得唔合玩,邊度黎就邊度走,
係易手區放,點知接手 ...
dikko 發表於 2016-8-24 00:55

寫清楚condition, 講明同邊個買, 放低平D就得. 好過放係度唔用.

TOP

想試下放左支2470去,入支24702.8.
見D人.講支2.8係晚黑好神.
但我用2.8微係夜晚...又唔見佢幾神啊.

TOP

想試下放左支2470去,入支24702.8.
見D人.講支2.8係晚黑好神.
但我用2.8微係夜晚...又唔見佢幾神啊. ...
wingkps2 發表於 2016-8-25 10:13

諗清楚先,一係入左用落再揀留邊支

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 wingkps2 於 2016-8-25 10:25 編輯

回覆 1153# mail4kawai


係入就放梗支2470F架嘞.只係覺得需唔需要咋.
不過皮半野要再諗下.

TOP

回覆  mail4kawai


係入就放梗支2470F架嘞.只係覺得需唔需要咋.
不過皮半野要再諗下. ...
wingkps2 發表於 2016-8-25 10:24


買咗就會有需要

TOP

回覆 1155# 必思


    好貴..E枝唔係話買就買.

TOP

回覆  必思


    好貴..E枝唔係話買就買.
wingkps2 發表於 2016-8-25 10:30


呢枝我在Sony Store玩過下,有質感

TOP

回覆 1157# 必思


    質感係有...只係有時覺得用唔用得著.如果好似我咁用.就真係嘥左.
同埋支2470F4.我用都覺得OK.
不過要買都係儲下錢先.唔急.第2次旅行先入手咁就GOOD FIT.

TOP

回覆 1152# wingkps2

gogogo  

TOP

去旅行拎咁大碌鏡真係要黎托

TOP