calvin83 當前離線
鏡頭玩家
長老會員
話說5月時係某易手區執左支minolta 35/2 new. 玩左兩個月覺得唔合玩,邊度黎就邊度走, 係易手區放,點知接手 ... dikko 發表於 2016-8-24 00:55
TOP
wingkps2 當前離線
進階會員
mail4kawai 當前離線
大公司小經理
特級會員
想試下放左支2470去,入支24702.8. 見D人.講支2.8係晚黑好神. 但我用2.8微係夜晚...又唔見佢幾神啊. ... wingkps2 發表於 2016-8-25 10:13
必思 當前離線
回覆 mail4kawai 係入就放梗支2470F架嘞.只係覺得需唔需要咋. 不過皮半野要再諗下. ... wingkps2 發表於 2016-8-25 10:24
回覆 必思 好貴..E枝唔係話買就買. wingkps2 發表於 2016-8-25 10:30
NPNT 當前離線