散景亂=/=二線性
如果完全冇左二線性既散景,最直接既問題就係影一d night scene後面既燈光會冇左波波效 ...
ahshing 發表於 2016-8-23 00:49

個景景亂, 個散景就會亂, 帶二線性就更亂.

光點形狀同支鏡得性有關. 一支完美ge鏡, 焦外ge光點會係一個完美且光度平均ge圓形. E條link 有詳細解說 http://jtra.cz/stuff/essays/bokeh/ .

TOP

唔講咁多...今日見到...半隻尾甲咁大...都算影到.

902.8

TOP

個景景亂, 個散景就會亂, 帶二線性就更亂.

光點形狀同支鏡得性有關. 一支完美ge鏡, 焦外ge光點會 ...
calvin83 發表於 2016-8-23 01:17



一支完美既鏡,會唔會全段光圈個散景都係咁靚?

TOP

本帖最後由 ahshing 於 2016-8-23 11:50 編輯
個景景亂, 個散景就會亂, 帶二線性就更亂.

光點形狀同支鏡得性有關. 一支完美ge鏡, 焦外ge光點會 ...
calvin83 發表於 2016-8-23 01:17


我就覺得,圓形光圈/口蝕徑只係現代鏡晌sharpness已經去到無可再高之外再搞出黎既綽頭
睇得電影多,反而更騎尼既光圈都會用到





BTW,背景亂而你要格硬去影,其實係你自己楝的
某d鏡頭唔能夠晌高反差環境下發揮表現,eg. Sony 35/1.4G,自己都應該選擇避開高反差既場合用呢支鏡拍攝吧,亦唔代表支鏡唔好啊
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

一支完美既鏡,會唔會全段光圈個散景都係咁靚?
aichun 發表於 2016-8-23 10:54

E個問題只有你自己先知.

TOP

E個問題只有你自己先知.
calvin83 發表於 2016-8-23 11:40

我就係唔知先來問

TOP

回覆 1136# aichun


    唔知未唔好理囉.影下相實際D.

TOP

我就係唔知先來問
aichun 發表於 2016-8-23 11:54

同個人主觀有關, 加資料唔充足, 一律唔答.

TOP

回覆  aichun


    唔知未唔好理囉.影下相實際D.
wingkps2 發表於 2016-8-23 11:56


同個人主觀有關, 加資料唔充足, 一律唔答.
calvin83 發表於 2016-8-23 12:09


反正我又冇完美既鏡,得一堆cheap鏡,都係唔知好過知算

TOP

我就覺得,圓形光圈/口蝕徑只係現代鏡晌sharpness已經去到無可再高之外再搞出黎既綽頭
睇得電影 ...
ahshing 發表於 2016-8-23 11:38

接近 圓形光圈 以前一直都有, 只係因為後來要整自動光圈, D光圈葉先會越來越少.  

口徑蝕(optical vignetting)係因為鏡擋住左由側面來ge光線唔可以完美通過支鏡做成. E個唔係綽頭來, 只不過有D人覺得得意啫.

背景有時係冇得選擇, 不過鏡有得選擇. 清楚自己器材, 咁就最好.

TOP