calvin83 當前在線
鏡頭玩家
長老會員
散景亂=/=二線性 如果完全冇左二線性既散景,最直接既問題就係影一d night scene後面既燈光會冇左波波效 ... ahshing 發表於 2016-8-23 00:49
TOP
wingkps2 當前離線
進階會員
aichun 當前離線
個景景亂, 個散景就會亂, 帶二線性就更亂. 光點形狀同支鏡得性有關. 一支完美ge鏡, 焦外ge光點會 ... calvin83 發表於 2016-8-23 01:17
ahshing 當前離線
一支完美既鏡,會唔會全段光圈個散景都係咁靚? aichun 發表於 2016-8-23 10:54
E個問題只有你自己先知. calvin83 發表於 2016-8-23 11:40
我就係唔知先來問 aichun 發表於 2016-8-23 11:54
回覆 aichun 唔知未唔好理囉.影下相實際D. wingkps2 發表於 2016-8-23 11:56
同個人主觀有關, 加資料唔充足, 一律唔答. calvin83 發表於 2016-8-23 12:09
我就覺得,圓形光圈/口蝕徑只係現代鏡晌sharpness已經去到無可再高之外再搞出黎既綽頭 睇得電影 ... ahshing 發表於 2016-8-23 11:38