nelsonlee130 當前離線
進階會員
TOP
KinChungE 當前離線
長老會員
呢個 tele 係第一代 你搵返當年手機第一代相機 又或者 apple gen 1 啲相 Optical zoom 只不過係一個開始 ... masterpizza 發表於 2018-6-7 12:17
回覆 masterpizza 我老實...我真係對ED機仔冇興趣,我買過GX7II之後,,一星期已俾我放走. 就算講到佢識飛 ... wingkps2 發表於 2018-6-7 12:04
Tele-camera: 8Mp, 1/4.4″ RGB sensor, f/2.4-aperture lens with 80mm equivalent focal length, and opt ... nelsonlee130 發表於 2018-6-7 12:15
aichun 當前離線
其實RX100一代比一代貴, 係咪真係值得? 用DC 的人係咪真係咁高要求, 可以買部iphone X 的價錢, 攝影都 ... kof2002 發表於 2018-6-7 08:42
回覆 kof2002 我唔用ED機..所以覺得唔值.但有D人.鐘意用.都覺得值既. wingkps2 發表於 2018-6-7 09:16
回覆 wingkps2 我肯定之後每出一部新H牌手機, E度又會有新一輸XX手機好過XX相機的PO... ... calvin83 發表於 2018-6-7 11:35
客觀分析不是講以上圖片 masterpizza 發表於 2018-6-7 11:56
masterpizza 當前離線
Banned
唔計size,佢個價隨時補多少少A6500+18135都買到,換鏡機好玩好多 aichun 發表於 2018-6-7 13:18