風十三 當前離線
特級會員
呢幾張只係Class 10,拍4K未必得 必思 發表於 27/9/2017 14:47
TOP
naomi 當前離線
『ファイナルファンタジーXIV』 ...
咁大劑 我放咗入去部 x3000r 設定咗 4k 30p 我見佢標示8hr 今晚試錄下先 風 風十三 發表於 2017-9-27 14:50
必思 當前離線
4k 30p 60Mb/s 有番廿幾 Mb/s 寫入 唔會有問題 naomi 發表於 2017-9-27 14:55
kazami00 當前離線
進階會員
ja6901 當前離線
中級會員
見咁多師兄答 順便問一個問題 點解video 拍30p 會建議shutter speed 要> 1/60 i.e. 60p 要 > 1/12 ... ja6901 發表於 2017-9-27 17:17
你張咭都冇寫支援4K video,我D快咭佢有寫V30 (4K capable) 必思 發表於 27/9/2017 14:57