呢幾張只係Class 10,拍4K未必得
必思 發表於 27/9/2017 14:47

咁大劑
我放咗入去部 x3000r  設定咗 4k 30p
我見佢標示8hr
今晚試錄下先

TOP

咁大劑
我放咗入去部 x3000r  設定咗 4k 30p
我見佢標示8hr
今晚試錄下先


風十三 發表於 2017-9-27 14:50


4k 30p 60Mb/s
有番廿幾 Mb/s 寫入
唔會有問題

TOP

本帖最後由 必思 於 2017-9-27 15:15 編輯
4k 30p 60Mb/s
有番廿幾 Mb/s 寫入
唔會有問題
naomi 發表於 2017-9-27 14:55



    你張咭都冇寫支援4K video,我D快咭佢有寫V30 (4K capable)

https://www.sandisk.hk/home/memo ... cards/ultra-microsd

TOP

其實唔在於有冇寫支援4K video
要睇你嘅攝影器, 對應的碼率選擇
我有好多舊卡冇寫支援4K, 一樣照錄
只係錄唔到 100Mb/s 因為強制要
UHS-I U3 先可打開選項
唔理你張卡有幾快



TOP

I picked Samsung Pro and Sandisk Extreme Plus for
my X3000, RX10III and RX100V.....

For your ref:

TOP

見咁多師兄答   順便問一個問題

點解video 拍30p 會建議shutter speed 要> 1/60
i.e. 60p 要 > 1/120
點解唔係 30p  shutter speed > 1/30?

TOP

見咁多師兄答   順便問一個問題

點解video 拍30p 會建議shutter speed 要> 1/60
i.e. 60p 要 > 1/12 ...
ja6901 發表於 2017-9-27 17:17


快門1/30不一定是1/30s,會有偏差

TOP

本帖最後由 naomi 於 2017-9-27 18:30 編輯
見咁多師兄答   順便問一個問題

點解video 拍30p 會建議shutter speed 要> 1/60
i.e. 60p 要 > 1/12 ...
ja6901 發表於 2017-9-27 17:17


30p 60p 係講你每秒記錄影格
在天然光線下 兩個數值冇掛鉤嘅必要
日光日白開大光圈根本唔可能用 1/60

但在人工光線下
通常是 50Hz 60HZ
25p 50p使用在 50Hz
30p 60p 使用在 60Hz
例如 60Hz 快門數值為它的倍數 60 / 120 / 240 ....
若頻率不一致會出現閃頻 .

TOP

本帖最後由 風十三 於 2017-9-27 23:19 編輯
你張咭都冇寫支援4K video,我D快咭佢有寫V30 (4K capable)
必思 發表於 27/9/2017 14:57


錄到,不過個 file 係 .mp4 ?
    https://photos.app.goo.gl/yuiTJDiQyyjgCmmp1

另外
30p/60m
24p/100m
有甚麼分別?
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

細緻度對比度都比較好
靜態影片分別不大
動態影片尤其是有劇烈變化畫面
會有明顯分別 .


TOP