wingkps2 當前離線
進階會員
TOP
calvin83 當前離線
鏡頭玩家
長老會員
回覆 calvin83 我都唔打雀. wingkps2 發表於 2016-11-19 00:05
嗱...我今次見到雀..準備打佢.........不果...結果係點.大家自己看喇.
回覆 calvin83 唔打,,,試下嘛. wingkps2 發表於 2016-11-19 00:14
aichun 當前離線
回覆 manman1998 NO 80D個肥仔係咁叫我買.貴成千幾銀.我話唔夠錢. 佢話可以分期.. ... wingkps2 發表於 2016-11-18 23:11
回覆 必思 不過好耐冇用單反..又幾OK.係OVF有D未慣. wingkps2 發表於 2016-11-19 00:05
jeremymak 當前離線
特級會員
硬件法師 當前離線
Banned