原帖由 albert 於 2009-3-4 10:58 發表 
貴得過C/N 紅圈金圈下下成皮? 舉例:
你買枝小白幾錢? 買枝小黑五幾錢? P記枝DA*50-135水貨賣6k左右咋 (唔計FF同APS-C分別呢個因素)
仲有笨記35同50等等都比C/N/S平, 所以我唔覺比C/N/S貴喎
用笨仔某程度上係身份象徵 - 窮人既象徵
"P記枝DA*50-135水貨賣6k左右咋 (唔計FF同APS-C分別呢個因素)"
點可以唔比?
你都講你係APS-C鏡, 即係成本都平, 行貨成7000, 用CANON支70-2000差唔到多少, 55/1.4日本定價仲貴過SIGMA同NIKON新果兩支50/1.4, 之後支60-250/4都可能近$10000仲要係DX鏡, 以前FF鏡就唔係貴, 不過一加SDM轉新版果D就貴都死...另外PENTAX宜家就話唔去FF, 邊個可以保證?如果SAMSUNG出FF CMOS, PENTAX就無咩可能唔跟,因為SAMSUNG用K-MOUNT, 唔可能SAMSUNG可以用FF K-MOUNT, PENTAX反而唔可以, 咁會比人笑死, 到時D DA*點算?
我之前都係用P, 宜家用N, 其實我係P, 我其實幾鍾意P, 出D色水其實唔錯 |