原帖由 KinChungE 於 2009-3-4 17:31 發表

基本上28-300, 如果放, 我都預左蝕, 大概賣~$1k


1K都可能幾難放, crop factor1.5 = 42-450, 一d都唔wide

TOP

原帖由 KinChungE 於 2009-3-4 17:31 發表

基本上28-300, 如果放, 我都預左蝕, 大概賣~$1k

留黎粗用好過

TOP

u mean Hoya?

Pentax in all likehood will be the first one to go in this kind of global recession....
it has low volume sale on DSLR and compact
canon, nikon have big shares. Canon has other business, yet it could ride it out. Nikon has a weakness that it have no control in their sensor (made by Sony), but it also could be a strength.
Sony on the other hand, is a up and coming in camera (should say in DSLR) but it could suffer more simple because it have many businees line.. and if one line will sink the whole ship....

Samsung, Panasonic are pushing on the 4/3.. Olympus could get lifted with some shares...

so it leave to
Pentax on a weak spot alone... for Hoya said will "re-launch" Pentax into a niche market in toughness and weatherproofing products.... we will see

TOP

對焦速度係笨仔致命傷
我自己用DL, 最入門機無得怨咁多
但係我上次去台北旅行借了朋友的k200
去平溪影天燈,果度有一家天燈店老闆
幫我地影左幾張相,佢都話用N記都未試過咁
佢意思係對焦速度慢同唔準
確實,我在101影朋友時,只是有少許逆光
k200足足不停地對焦了一分鐘才對到
就算佢顏色表現幾好.. 都無用

TOP

原帖由 albert 於 2009-3-4 10:58 發表


貴得過C/N 紅圈金圈下下成皮? 舉例:

你買枝小白幾錢? 買枝小黑五幾錢? P記枝DA*50-135水貨賣6k左右咋 (唔計FF同APS-C分別呢個因素)
仲有笨記35同50等等都比C/N/S平, 所以我唔覺比C/N/S貴喎
用笨仔某程度上係身份象徵 - 窮人既象徵


"P記枝DA*50-135水貨賣6k左右咋 (唔計FF同APS-C分別呢個因素)"
點可以唔比?
你都講你係APS-C鏡, 即係成本都平, 行貨成7000, 用CANON支70-2000差唔到多少, 55/1.4日本定價仲貴過SIGMA同NIKON新果兩支50/1.4, 之後支60-250/4都可能近$10000仲要係DX鏡, 以前FF鏡就唔係貴, 不過一加SDM轉新版果D就貴都死...另外PENTAX宜家就話唔去FF, 邊個可以保證?如果SAMSUNG出FF CMOS, PENTAX就無咩可能唔跟,因為SAMSUNG用K-MOUNT, 唔可能SAMSUNG可以用FF K-MOUNT, PENTAX反而唔可以, 咁會比人笑死, 到時D DA*點算?
我之前都係用P, 宜家用N, 其實我係P, 我其實幾鍾意P, 出D色水其實唔錯

TOP

原帖由 HONSUM 於 2009-3-5 12:56 發表


"P記枝DA*50-135水貨賣6k左右咋 (唔計FF同APS-C分別呢個因素)"
點可以唔比?
你都講你係APS-C鏡, 即係成本都平, 行貨成7000, 用CANON支70-2000差唔到多少, 55/1.4日本定價仲貴過SIGMA同NIKON新果兩支50/1.4, 之後支 ...


點解要將FF同APS-C鏡頭"撈"埋黎比? 笨記DA同DA*係一個整體既APS-C既系統, 高階普及兩條線都有. 要公平比就大家都以APS-C既鏡頭價格黎比, 但係C/N出過幾多枝APS-C鏡頭? 同埋就算如N既AFS17-55恆定光圈鏡, 賣緊幾錢呢?

仲有, 人地DA*55 1.4係等同85 1.4既鏡頭定位, 唔係標準鏡喎(要平靚正, 唔該揀FA50 1.4)

純粹討論下咋 , 我都想笨記盡快出FF, 因為我手頭除左一枝DA鏡外, 其他都係FA鏡

TOP

無見過有人用,,,,就我自己 來講。。呵呵

TOP

原帖由 albert 於 2009-3-5 14:36 發表


點解要將FF同APS-C鏡頭"撈"埋黎比? 笨記DA同DA*係一個整體既APS-C既系統, 高階普及兩條線都有. 要公平比就大家都以APS-C既鏡頭價格黎比, 但係C/N出過幾多枝APS-C鏡頭? 同埋就算如N既AFS17-55恆 ...


我絕對明白APS-C同FF係兩個SYSTEM, 不過PENTAX宜家係得一個,APS-C, 大方向係佢點都要出FF, 不過宜家PENTAX新FF鏡都無點出, 以前果D就停產. 你叫人點會有信心? 另外如果APS-C都貴過FF, 咁APS-C都無咩意思, 另外你講個N支17-55, 同一個GRADE仲有17-35, 14-24, 當然RANGE係有D唔同, 不過如果用家有心上FF就可以有得選擇, 不過PENTAX就直頭無得選擇.

TOP

原帖由 HONSUM 於 2009-3-5 16:45 發表


我絕對明白APS-C同FF係兩個SYSTEM, 不過PENTAX宜家係得一個,APS-C, 大方向係佢點都要出FF, 不過宜家PENTAX新FF鏡都無點出, 以前果D就停產. 你叫人點會有信心? 另外如果APS-C ...


Pentax自知同C,N根本無得鬥
Pentax主攻入門、中檔用家市場,本身apsc既生產力都唔多足夠,仲想叫人強攻FF
就算有FF DSLR又如何,高檔市場又幾多人會選擇Pentax? 出FF死得仲快

TOP

原帖由 ar9 於 2009-3-5 17:09 發表


Pentax自知同C,N根本無得鬥
Pentax主攻入門、中檔用家市場,本身apsc既生產力都唔多足夠,仲想叫人強攻FF
就算有FF DSLR又如何,高檔市場又幾多人會選擇Pentax? 出FF死得仲快


AgreeX2

笨記落咁多本去發展APC-S無幾年, 本都未收得返之下如果突然話出FF, 咪盞死快D

我覺得正路係需要大大改善AF系統準確性同速度為先, 同對手拉近, 等其他廠的FF機種落到大眾更易接受既程度(一萬樓下), 先好似當年K10D咁出部勁機黎省靚招牌, 先有得玩

TOP