回覆 1050# ahshing
A mount 就係,未加價前係世界最平地區之一
而家....

TOP

今年英仙座流星雨好似冇人出,等我出返條先
Sony a7s2,a6300,a6000
Sony E16/2.8+ECU1,16-35/2.8ZA,Sigma 15/2.8EX

https://youtu.be/gkMlUHvPXqc

TOP

今年仲未遇到佢.....

NEX 5  Konica 35-70
NPNT 發表於 2016-8-15 22:10


細個成日捉黎玩

TOP

2470GM 13500咁抵玩

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 子樂 於 2016-8-16 09:50 編輯
官價八折,睇來呢枝去貨有壓力
必思 發表於 2016-8-15 22:48



    枝鏡質素真係一流....成像靚
呢個價我都覺得合理
係未過到 「喂,我買A7系就係想輕便D」呢個念頭

BTW,佢對比起NIKON新出個枝已經細兩個碼
NIKON個枝遷就個VR玩到鏡皇要用膠...SONY KEEP得住用金屬算係咁
canon個枝相對又舊D

TOP

本帖最後由 wingkps2 於 2016-8-16 15:25 編輯

551.8
都係貓貓狗狗



TOP

回覆 1056# wingkps2
你又開始打橫張相?

TOP

回覆 1057# calvin83


    攪返喇.
因為用第個軟件UPLOAD.佢唔識幫我轉返直.

TOP

阿茂整餅

Konica 50.7

TOP

老虎都剛整飽.
551.8

TOP