回覆 1030# NPNT

喺呢個帖,一定係Sony機架啦,你覺得係唔係好差呢

p.s.我平日就係靠呢部機來亂

TOP

放返張舊相先,
2470

TOP

回覆 1031# chromechan

手機係咁上下,部部都差唔多 ...

TOP

本帖最後由 Glow_eye 於 2016-8-13 03:00 編輯

仲諗住去泥坑大樓加磚,點知已經鎖佐,有冇搞錯
加唔到泥坑大樓,唯有加索泥大樓
6300 55-210

TOP

回覆 1034# Glow_eye
所以呢... 要多貼圖 ,落左底就返唔到上黎

TOP

貼花花

70200G

TOP

今日係Showroom玩左枝2470gm成半個鐘,仲袋住皮幾野現金行星際
問埋價$13500...最後...安全逃離現場番到屋企

TOP

今日係Showroom玩左枝2470gm成半個鐘,仲袋住皮幾野現金行星際
問埋價$13500...最後...安全逃離現場番到屋 ...
子樂 發表於 2016-8-14 16:54

恭喜

TOP

回覆 1037# 子樂

等下先...  遲買平幾千

TOP

回覆 1039# NPNT


    係唔係架 ...

TOP