如果係3下聲,我懷疑係開左曝光包圍之類嘅功能

via HKEPC Reader for Android
mail4kawai 發表於 2016-6-12 01:14



    係咪D乜野post focus開咗?

TOP

係咪D乜野post focus開咗?
必思 發表於 2016-6-12 01:16

睇段片, 冇開post focus.

TOP

係時候要買番部學下新野

TOP

我冇開曝光包圍..
因為我已重新設定.

TOP

本帖最後由 z888888 於 2016-6-12 01:27 編輯

我都係聽到兩下聲,同一代a7r一樣。
如果呢部機無前廉快門,咁兩下聲係正常。

TOP

係時候要買番部學下新野
必思 發表於 2016-6-12 01:20

我都想...

TOP

快門佢有...MSGTR      ESHTR      AUTO
更係覺得古怪.聽日上網問下人先.

TOP

快門佢有...MSGTR      ESHTR      AUTO
更係覺得古怪.聽日上網問下人先.
wingkps2 發表於 2016-6-12 01:34


MSGTR     機械快門
ESHTR      電子快門
AUTO      自動(1/4000s以上一定係電子快門)

TOP

真麻煩,要瞓,聽日再試,
一係去p 就俾多部我試。

TOP

本帖最後由 calvin83 於 2016-6-12 01:49 編輯
真麻煩,要瞓,聽日再試,
一係去p 就俾多部我試。
wingkps2 發表於 2016-6-12 01:44

我睇唔到有咩問題, 唔好想得太多....

不過你有時間咪去同D職員研究下囉, 反正沒壞.

TOP